annibanni

Alla inlägg under oktober 2010

Av Anna - 20 oktober 2010 17:13

Tisdag: gick upp som vanligt vid 6 och åkte till skolan började med svenska prov gick ok . sen So viket var tråkigt !. sen hade vi teknik och det var kul :) sen tyska vr med ok :) sen lunch med filippa !.  Hemkunskap efter lunchen gjorde soppa . och hade bröd till. sen sluta så var jag kvar på tekniken och gjorde prov. fick 29/40.

sen ner till affären och handla gott :) typ glass.

sen till konfan och där hade man skojj som vanligt . sen byta om snabbt och upp till sporthallen och iväg till tommelilla och spela match. förlorade med 14-9 spela höger 6 och linje. Fast dommarn var pitta. fick gult kort ! LOL vaar även riktigt irriterad efter (vilket ksk märktes väldigt tydligt)  sen var med hemma vid 10 halv 11 :/ direkt i säng och soova !!

Ons: upp som vanligt och vidare till skolan . började med att kolla på film. sen hade vi teknik och där köttade jag med kniv. sen engelska körde glos8an. sen spelade Filippa Piano ch man kollade som vanligt :) lunch efter . oh sen So hade etik och moral . efter matte... vilket var fett kallt !!! sen tyska vr ook. hem och hjälpa mamma lite och chilla o så nu ska man läsa på tyskan till imorrn :)

Av Anna - 15 oktober 2010 17:33

ja som sagt . menmen får välla köra igång igen :) har ju perfekt internet nu :)  idag var det skola som var roligt med filippa :)  första lektionen gympa :) sen fysik roligt :) sen matte.. skaknar viktor som itne har varit i skolan på hela veckan :/ sen lunch det var nice :) sen lång So som var skit kul :) fysik sista timmen helt ok :) sen hem och brorsan fest och jag vet precis inte vad jag ska gör "/ imorrn ska vi ha släktkalas faktist :) sen söndag match mot Eslöv ! och konfa !

Av Anna - 1 oktober 2010 18:41

förlåt att hag har varit oaktiv men vi har inte haft något internet så det kommer om ksk en vecka sen kör jag igång igen :)  men hoppas alla har haft det bra.


jag och filippa e såå utstötta ? eller e dom andra utstötta av oss ?

so prov idag gick bra tycker jag :)

´snart sticka iväg och kolla på göinge HK A laget spelar :)

Presentation


Hej, jag är en 17 årig tjej från Kristianstad som älskar att fotografera. På bloggen kommer jag lägga upp massa bilder men även skriva om min vardag.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards