annibanni

Alla inlägg under april 2012

Av Anna - 29 april 2012 14:38

har bara haft så mycket annat för mig , som att ha nationella prov , fylla år , kolla film (med världens sötaste/ snyggaste) skådespelare i :) , men iaf efter en helg i åhus så blir det mer åhus , faktist ända tills tisdag för valborg och allt :) skit naajs :) men sen så imorgon blir det sjukhuset .. fml upp klockan 6.15 :O men jag tror jag överlever med tanke på att det är sovmorgon för att vara måndag :) äsch iallafall jag är typ hyper :) ( eller något) btw har solat en timme idag , vilket var riktigt trevligt :) gtg CS

 

Av Anna - 18 april 2012 17:46

 

 

Av Anna - 17 april 2012 15:05

Best way to not get your heart broken, is pretend you dont have one.  


har inte haft tid på väldigt länge att ägna internet en tanke , vilket bevisar att jag har ett liv (antagligen) , men ja allmänt är jag ganska glad , kom in (preliminärt) på mitt första val inför gymnasiet vilket känns jätte skönt :) Förresten så ska jag och Sara starta ett företag vilket kommer bli superskojj :)

Av Anna - 4 april 2012 08:53

Dog lite när jag såg den filmen , har dock för mig att jag har sett den innan men då var den inte så bra och han var inte såå snygg :)    men iaf , ska läsa hela serien med :) bara för ja e ganska cool :) , nej men idag ska jag till Stan med Johanna :) , ska blir riktigt skojj , och så hänger hon även med mig till sjukgymnasten :) great :D , sen till hjärsås och träna :)

Av Anna - 3 april 2012 19:18

ja idag har varit en väldigt händelserik dag allt från sätta upp elstängsel till att ta spruta :)

ja dagen började med att hoppa in i duschen och sen åka till stan , köpte endast en ring :)

sen hem och äta klippte även mig typ 3-4-5 centimeter booorta :O , ja och sen till vårdcentralen och ta spruta det gardacil ? tror det heter/stavas så :) , sen hem och hjälpa pappa sätta upp stängsel , usch hemskt :O

nej men ikväll kör jag på Eragon och LOTR x3 :   ) Perfekt

Av Anna - 2 april 2012 10:41

Ja , Sofie har varit här och sovit över :) vi cyklade även till Arkelstorp i värsta hagelstormen visade sig att det var 1,8 mil :O jaja gött , nu ska jag träna för jag känner för att ha sjukträningsvärk i armarna :) och ikväll taggar man boxning :)  

Presentation


Hej, jag är en 17 årig tjej från Kristianstad som älskar att fotografera. På bloggen kommer jag lägga upp massa bilder men även skriva om min vardag.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards