annibanni

Alla inlägg under mars 2011

Av Anna - 31 mars 2011 19:41

dagen ganska så vanlig... även varit i stan och klippt mig... blev typ 3-4-5- cm :O .

blir även att packa nu inför lägret i helgen :)


känner mig dock ganska så jätte osäker !  

Av Anna - 29 mars 2011 22:12

asså denna dagen har nog varit en av dom tråkigaste/jobbigaste/hemskaste/idiotiska dagarna i mitt liv :O ... asså :O ja ... äsch jag pallar inte ens att berätta .... :O... men en sak e säker...  "/

sova nu... jippie... nej för elementet e sönder så det står på 39 grader och det går inte att ändra det :O ... kan det bli värre ?

Av Anna - 27 mars 2011 19:46

dagen spenderades mest med johanna :) hoppade mest studsmatta :) käkade även vofflor :) , sen träning... gick ju "underbart", fick även träningsställen :O ... tror att min var LIITE stor :O ... eller det var bara en tanke som slog mig . menmen nu typ döö :O

ska nog kolla på mästarnas mästare :) eller ..?  

Av Anna - 21 mars 2011 06:02

vaknade av värsta näsblodet :O, så kan inte somna om höhö så då börjar man blogga för har inte gjot det i helgen för har varit i skummeslöv :) <3 , menmen tagga skolan idag "/ , So ,,, man kanske ändå ska ta oh lägga sig dom 20 minuter tills klockan ringer ?

Av Anna - 17 mars 2011 13:15

engelska imorse :O. Musik prov... failade....

bada . till skolan ... käka knäckebrö. sen svenska "läste" . nu Foto... fast vänta.... jag skulle ju göra mitt matteprov nu :O ouups jag "glömde" det .

sen  hem pluuuggaa. och kanske baka nått kul :)


Av Anna - 16 mars 2011 16:04

hmm... riktigt bad.... whatfuck ... ?.

dagen började me klassråd. sen plugga So. Biolodin var ju lätt bäst  :) sen engelska fett tråkigt. sen Piano . låten var fede svår. ingen lunch typ... So Prov. Tyska .

 

 

som en ett flygplan... låg. men ändåå hög . höger eller vänster?...

sol eller måne..

 

 

I'm still alive but I'm barely breathing
Her best days will be some of my worst
She finally met a man that's gonna put her first
While I'm wide awake she's no trouble sleeping

What am I supposed to do when the best part of me was always you.

 

Av Anna - 13 mars 2011 14:01

städat  rummet , riktigt tradigt, men det bhövdes verkligen , händer välla ingenting idag , träningen blev ju inställd, fast skullle ändå inte tränat. så ikväll kör jag på Fiiilm och läsa :)

Av Anna - 12 mars 2011 13:23

har dock inte bloggat på hela veckan så gör det nu :)

ons: spelade piano och tränade på kvällen, gjorde även tyska prov,

tors: fick tillbaka tyskan och de var ILLA :O, badade med gjorde livräddning oh sådant :), sen till staden med filippa :)

fredag, hoppade trampett på gympan skit skojj:), sen vanlig dag typ:) hem med johanna och jag är riktigt stolt över att ha kommit 2a i muffinsätar tävling ;:), sen match, fast failade innan för trampade i glas och fick in det i foten sen hade jag lila strumper (dö fula) + skoskav av inläggen+ skosskav av mina andra skor, så uppvärmningen sprang man utan skor , matchen blev iaf 18-18, mot seriens bästa lag :). sen hem , kunde inte knappt gå så jag gick oh sovde :) ,

lördag:sov till 9 kollade film sen frukust. nu blir det till åhus :) och imorrn händer ingenting, blir nock ingen träning heller :(

Presentation


Hej, jag är en 17 årig tjej från Kristianstad som älskar att fotografera. På bloggen kommer jag lägga upp massa bilder men även skriva om min vardag.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards