annibanni

Alla inlägg under februari 2011

Av Anna - 9 februari 2011 18:09

jag vill verkligen !. veckan har varit riktigt seeeg .... men iallafall !! hade kunnat vara ledig både mån och tis... men nej då tycker föräldrarna att jag har dålig inställning. måndagen var iaf slapp .... brandövningar och sådant till halv 12 sen 20 min svenska och sen till elevråd. en engelska! och på tisdagen var det extreeemt tråkigt !. en idag så hade jag faktist roligt :) rasten idag var bäst då vi körde idioten och jag Vaaaann ! :) . (och blev mest slagen). sen när man kommer hem e mamma sjuk :O. så blir ingen träning ikväll . it sucks !!!




just nu är allt så jävla jobbigt !!... bra fuckar up sig hela tiden !....

Av Anna - 6 februari 2011 19:47

jag gick upp vid 8 ksk sen till kyrkan vid 10 :) hade faktist ganska skojj :) sen hem och göra våfflor och städa rummet :O sen bar det av till träningen . första timmen gick det as dåligt. andra var faktist ganska så riktigt skojj :) tills man får en boll i ansiktet :O haha failaren. en tand lös och en feeet blåtira :O haha. men sen hem och käääka sen film tror jag

Presentation


Hej, jag är en 17 årig tjej från Kristianstad som älskar att fotografera. På bloggen kommer jag lägga upp massa bilder men även skriva om min vardag.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards