annibanni

Alla inlägg under augusti 2011

Av Anna - 29 augusti 2011 16:22

ä bara tvungen att lägga in en bild på hotellet om vi ska bo på :)   nice ... Jahdåå ! , men nu iallafall plugga på fysiken och engelskann i thiiink :) , och imorrn vet maan ej vad som händer . :)

Av Anna - 27 augusti 2011 11:07

JFR har jätte coola smycken , rekommenderas att beställa där. deras leverans det är endast 1-2 arbetsdagar med :) ( länken nedanför bilden)   www.jfr.se

Av Anna - 23 augusti 2011 18:50

i fredags så åke jag till åhus efter skolan ... sen på kvällen fikade familjen hos mormor o morfar...sen på lördag var jag med lisa sen fick föräldrarna besök så då åkte man hem och åt sen , träffde man Lisa , Sara Savannah och wicki :) , var med dom hela kvällen och det var riktigt roligt :) , sen på sönagen åkte vi hem vid midgstid , sen på kvällen spelade ja och wathanya tennis  1,5 timme :) , sen på måndagen i skolan så hände inte mkt , mn efter så åkte jag hem övade på engelskansencyklade jag till  wathanya så spelade vi tennis i ksk  timme sen var det nån annan som ville ha bann så då sprang vi och badade , ,,, me kläderna på :) (typ) etvar ca 15 grader ... kallt ... men afsen hem och duscha :) och idag (tisag) hade vi vanliga lektioner och en timme rast :) , så slutade man även klockan halv , sen bort till Wanås och fika med det nya snappesmart !, trevligt sen hem och stda rummet :)

Av Anna - 18 augusti 2011 18:11

  blir kanske en sådan tatuering ... Vad tycks ?

Av Anna - 18 augusti 2011 16:25

ja då var första dagen avklarad , gick ok :) , sen åke wathanya med mig hem , är jag packade mina saker sen skjutsade jag henne på cyklen till immeln , där v spelade tennis och det var asum kul :) , vi spelade typ 1,5 timme :) , sen åkte vi hem till henne och kollade film , Red Riding Hood :) den var faktist ganska bra , sen nu hem och ska göra lite nytta typ :) , tack för dagen Wathanya , du r Bäst :) lite bildr från dagen :) ..    

Av Anna - 17 augusti 2011 09:25

var lixom bara tvungen att lägga in den :) , typ älskar låten :) ... lixom :)

men iaf tagga skolan imorrn ? , nja , eller man får ju träffa några kompisar! :) , men i 9an då gäller det , , så idag blir det väll inte så myckt , kanske va med wathanya ? :)

Av Anna - 16 augusti 2011 13:13

  morgonen blev lite ... ja .... först vaknde jag av matilda och david som snackade , sen så började david klippa gräset . sen vaknade jag igen av solen :O men iallafall gick upp lee efter någon god frukost ... hittade inget men hittade melon :) köttade halva den :) , sen sjöng jag och matilda singstar , sn började jag baka... bara för jag inte hade något att göra, ft har ikke smakat något än :) men det kommer välla ?:) , iallfall lskar jag mina blå grusiga knän just nu :) ,

även en bild johanna og igår som jag glömde lägga upp :)

Av Anna - 15 augusti 2011 21:10

här är lite bilder , från dagen.... vi var i staden och typ minglade sen bort till maxi där vi köpte naturgodis , sen hem till johanna och sen bort till beachhandbollsplanen, på vägen så passar vi bollen och klantiga jag trampar på den och snubblar så mina knän blev .... ja usch , sen spelade vi lite handboll , ganska skojj :) sen hem tll henne och mingla , tack för dagen joanniii. måste göras om :)        

Presentation


Hej, jag är en 17 årig tjej från Kristianstad som älskar att fotografera. På bloggen kommer jag lägga upp massa bilder men även skriva om min vardag.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards