annibanni

Alla inlägg under december 2010

Av Anna - 29 december 2010 22:27

haha det e verkligen nolifer haha :) noobigt :) aja har varit i skumme sen i måndasg köpte inget skojj ::( sen var agnes hos mig sen i tisdag till onsdag :) sen när ma åkte hem så köpte jag och pappa raketer och smällare :)

Av Anna - 26 december 2010 13:30

gick upp vi halv 9 och käkade frukust :) sen till stan och checka in mellandagsrean blev att köpa: hood tröja kjol, tights, armband , beyonce parfym, puder ,tröja/jacka, mascara, handcreme. tror det var allt ...aja är iaf skitnöjd :) blir att åka till skummeslöv på måndag och det gillas starkt :) kommer att träffa Agnes som e fett saknad :) <3

Av Anna - 25 december 2010 23:39

jag vet ... upd aldrig. har ikke tid :/ men bara måste berätta om min jul :) igår var vi hos mormor o morfar och träffade kusinerna :) jag fick även mest julklappar iår:) fick en gitarr, silversmycke, duschkräm, pyjamas,leggings,tröja, träningströja, hoodtröja, tofflor:), öronhänge, sminkborttagning, 3 pocket, prenumeration, 500 kr ... tror det var allt... kommer ej på mer :) är iaf väldigt nöjd. vid 10 åkte vi därifrån och till julottan i knislinge där man bar korset och failade ganska mycket :O haha men gud förlåter mig nock :)


idag : gick upp vid 7 och åkte till hjärsås där man oxå var på julotta tills kl 8 och sen hem till varma sköna sängen och sova tills 12 :) så mums :) hände faktist inte så mycket mer... åkte till farmor och Bo kl 5 och good maat där :) fick även presenter.  blev ett par kempa skor och en pyjamas dock en precis likadan som dagen innan så Ing-marie ska lämna tbx så det blir presentkort ist och fick även 2 öronhänge även likadaana som dagen innan så blir att lämna tillbaka dom med :/.



kommer även inte hinna upd så mycket på bloggen framöver .... godjul förresten :)

Av Anna - 4 december 2010 21:08

skaffat ny msn :) som funkar var ju typ 2 år sedan jag var inne :)

idag varit i stan fleeera timmar typ 6,5  köpte massa julklappar och en tröja:)

även nu har vi gäster Frida anton och liinnea:) helgen ar varit väldigt nice :)

imorn även handbollsträning :)vilket är pricken över i:et :)



Presentation


Hej, jag är en 17 årig tjej från Kristianstad som älskar att fotografera. På bloggen kommer jag lägga upp massa bilder men även skriva om min vardag.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards