annibanni

Alla inlägg under december 2011

Av Anna - 24 december 2011 10:18

tänker sitta på mitt rum halva julafton och spela deprimerad musik på pianot :O bara så ni vet ,....


julen handlar igenteligen om att vara med personerna man älskar ... men en sak fattar jag inte ? ...


btw längtat hela december för att få öppna lucka nr 24 i chokladkalendern.. men när jag gör det så tappar jag chokladet och så kommer hunden och äter upp det , lyckat ?

Av Anna - 23 december 2011 16:59

riktgt skojj faktist och även det nya knäskyddet har kommit , ikväll blir det typkolla på film eller grey´s anatomy :) mnen snart äta iaf:)

Av Anna - 22 december 2011 09:28

ja hade först avslutning iskolan som var kul :) , sen bussen in till stan där man träffade Lisa och köpte massa julklappar,,, hade riktigt skojj :) , sen kom matilda också riktit skojj :) , sen försvann båda 2 vid 4 tiden , men sen hittade man david i typ 10 minuter :) , sen så sjukgymnastik :O :( ... menmen iaf sen gå lie rundor i stan själv sen träffa Phille , Anton , Ola och Nicke gick med dom ett tag sen kom även Filippa ,Matilda , Issa SoFie  och Betty :) ja var lite med dom sen träffade man Sara och Fanny och Jasmine :) jätte skojj kollade på idolerna (?) som varade typ 20 minuter :O,, men sn med Sara och käka äcklig glass på BK , eeeu , hade iaf jätte skojj :)

Tack alla för dagen :)

BTW asum happy idag för idag kommer nog mitt nya knäskydd :)

Av Anna - 20 december 2011 14:59

idag har man varit i hässleholm på det sjukhuset där och fått ett nytt knäskydd :/ , ganska chill i skolan kollade lixom film :) , sen efter sjukhuset så till maxi i hässleholm och handla :) , nu vet man ej va som hände r:/

skolavslutning imorrn :) sen in till stan och träna sjukblablabla... och träffa kompisar :) (L)

Av Anna - 18 december 2011 13:02

riktigt taggad för träning idag :) ej tränat på typ 3-4 veckor, men undra hur det kommer gå med både hostan och knät :O... aja blir snart att äta och sen vidare till sibbhult dåja :)

Av Anna - 17 december 2011 20:15

börjar bli lite rädd inför sjukhuset på tisdag :O shhiiit...

Jaja känslan av att inte behöva passa tid för att gunnar och björn ska hämta en för luciauppträde :(


idag typ bakat massa julgodis ganska chill typ :)    saknar ävenden asgössig kappan :)

Av Anna - 16 december 2011 16:24

asså denna vecka har varit så extremt underbart kul och ja... det går lixom inte att förklara :) säger bara tack Alla (L)

verkligen ett minne för livet (L)


tjejer ni e bäst (L)

Av Anna - 1 december 2011 08:32

är det bara jag som är så extremt exited över att öpnna första luckan på chokladkalendern ? :) hahahaha :) btw har inget internet så ja.. men ändå .

jag ska springa fyfan asså :9 , its war ... men aja See u


Presentation


Hej, jag är en 17 årig tjej från Kristianstad som älskar att fotografera. På bloggen kommer jag lägga upp massa bilder men även skriva om min vardag.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards