annibanni

Alla inlägg under juni 2012

Av Anna - 28 juni 2012 20:15

plockat jordgubbar idag från 06.00 -18-00, kan säga att jag är pheew! , ja iaf denna vecka har varit rätt annorlunda...

har lixom haft desperata försök att kunna räta ut benet ... utan resultat dock , ja men ganska skönt med en månads uppehåll med patellastabiliserande träningen på exercise :) fast kommer klart köra på hemma :)

ja imorgon till åhus och vara där till antingen lördag eller söndag brors på :) , nej nu ska jag soooova :)

Av Anna - 26 juni 2012 19:06

okej , jag mår så bra ! , plockat jordgubbar och bara tagit in livserfarenhet , kan det bli bättre ? visst jag älskar att gå upp 04,30 men underbart på något sätt , de lixom håller borta tankarna !

 

Av Anna - 24 juni 2012 12:49

ja , plockade jordgubbar i tordags , asgrymt ju :)  fast man får ju så 7kt ont i knät, men man tjänar cash och det var samtidigt roligt så ja , och sen i torsdags så har jag endast varit i åhus och firat midsommar och även firat morfar som har fyllt år :) skojj :) ja men det blir att plocka jordgubbar hela nästa vecka (tror jag) :)  

Av Anna - 20 juni 2012 19:32

det enda som var "friskt" i mitt knä var menisken .... nej inte nu längre ! fml ,skit kul att inleda sommaren med att skada menisken :O , btw har varit på Ferieföretagarna måndag-onsdag , ganska kul faktist :) man har lärt sig ett och annat och nu ska man köttah med företag oxå :) men imorgon ska man plocka jordgubbar oh tjäna lite extra :) bara om knät klarar det ) fast man kan nog inte ha mer ondare :O

Av Anna - 15 juni 2012 15:38

nästa steg , sommarlv och leva livet :) , för sen bär det av till gymnasiet och kristianstad :)

, nej men min bror har tagit studenten idag så ikväll blir det feeest :)  

Av Anna - 13 juni 2012 18:35

2 gånger på 27 timmar har mitt knä gått urled :O , sjukt :O iaf har haft en klockren dag då man har varit ledig pga av ridning... jag red Molotov (L) hos kerstin , riktigt kul faktist , saknat den underbara hästen alltså :) men ja riktigt trevligt var det :) sen bar det in till stan och kolla på karnevalen, sen träna... vilket ja inte gick så super det gick ganska "hopplöst" men ja skojj dag :)  

Av Anna - 8 juni 2012 22:56

En dag ska jag vara fri från allt , för jag ska klara detta !

 

Presentation


Hej, jag är en 17 årig tjej från Kristianstad som älskar att fotografera. På bloggen kommer jag lägga upp massa bilder men även skriva om min vardag.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards