annibanni

Alla inlägg under november 2011

Av Anna - 26 november 2011 09:38

duschat - check - gått upp tidigt-check -knäskydd- check på bra humör - dubbel check

asså jag e hyper just nu:) för luciorna ska till tydingesjulmarknad och det sa bli superkul :) riktigt taggad nu :) ja snart ska jag äta frukost :) , sen vet jag inte , typ göra något skojj :) btw det e 1 advent imorgon görrskojj :)


varför ? ,  

Av Anna - 24 november 2011 15:29

så skönt med So på morgonen iaf när man är i datasalen ... :)

 och sen hade vi svenska någonting med satsdelar .,.,., typ

iaf sen Biologi som var ganska chill :) och lunch.. Pizza :) efter så klassråd typ där vi inte gjorde något vettigt

sen musik i datasalen fast var typ redan färdig.. sen slöjd , ganska stressigt

nu vet man ikke vad man ska göra funderar på bandy ikväll :)

 

Av Anna - 23 november 2011 17:42

det känns grymt att käka choklad på gymmet :)

haha ja men dagen började som vanligt med engelska sen gymp och då hade vi HLR :) hahaha det var ganske skojj :)

sen tyska som var chill och sen musik :) , luuunch sen 40 minuterslektion sen bussen in till stan där manvar hos sjukgymnasten :) chill typ sen bort sjukhuset ... sen hem :) 

Av Anna - 21 november 2011 21:21

bilder som säger mer än 1000 ord!      

Av Anna - 21 november 2011 14:02

ja underbart med studiedag med tanke på att jag inte kunde sova inatt :( , idag har man mest nöttat med film.. gött :) men det händer väll inte så mkt mer förrutom ikväll träna lucia ska bli skojj :))

här är en bild från längesedan :)

bi  

Av Anna - 20 november 2011 11:10

ja breaking dawn igår var helt o   kej :) kollade med lisa och Sara :) hade dock ganska skojj :) , sen väntde man på bussen så satt 2 random tjejer och snackade om filmen haha ... iblad undrar man vad andra tjejer igentelien tänker på :O men sen hem till farmor o bo oh där vara lite och även träffa kusinen Linnea :) sen hem och typ mingla :)

idag typ händer inte så mkt. tror jag.  iaf en flum bild på mig och Lisa :)

Av Anna - 19 november 2011 14:26

asum va ? :) jaaahdåå :) Lisa och jag vaknade vid 11 typ :) sen har inte så mkt hänt :) sen iaf blir det breaking dawn med Lisa och Sara :) tagga tagga :) men ja vi vet dock inte va som händer nu :( men jag ska nog hjälpa lisa med hennes sminkning :):):)  iaf en bild på breaking Dawn part 1  

Av Anna - 17 november 2011 16:07

första lektionen kollade vi film sen efter det lyssnade vi på benny om andra världskriget. lunch matte diagnos sen musik och efter det syslöjd :) , bussen hem och nu mingla :) fast har typ as ont i knät :O ... senare blir det till knislinge på ung pilgrim riktigt skojj :)

Presentation


Hej, jag är en 17 årig tjej från Kristianstad som älskar att fotografera. På bloggen kommer jag lägga upp massa bilder men även skriva om min vardag.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards