annibanni

Alla inlägg under maj 2011

Av Anna - 27 maj 2011 22:17

har varit riktigt jäkla stressigt :O , iallafall inte lämnat in musik upg ..:O , sen haft 2 matteprov , och är så sjukt stolt över att jag klarade det ena :)sen haft so prov och engelska, har bt ackainför taize imorrn :) sjuk taggad :), så om ni messar så kommer jag ej svra )

Av Anna - 19 maj 2011 13:15

iallafall så började dagen med engelska och gjorde någon konstigt :O sen musik typ lyssna på låtar :) , sen tyska :O asså resultatet blev 2 RADER :O , sen gympa , friidrott , sen lunch - Fisk , svenska - diskutera nåågra frågor,nu Foto men det blev håltimme så bussen tar man vid 10 över så chillar Typ lite :) , ikväll blir det att vara i knislinge i församlingshemmet :) fast tagga stan snart me´d Emelia :)  och Danmark :)

Av Anna - 15 maj 2011 14:42

konfirmationen igår: var typ as nervös på morgonen , sen i kyrkan gick det jätte bra på hela redovisningen :) , sen fotograferas ,  sen hem oh få presenter :) jag fick , 2900 kr oc Thomas Sabo halsband med 2 berlocker, silverarmband , halsband , och mer :) hade faktist jätte trevligt igår :) och imorrn taggar man GODIS och Åhus :)för vi får nyckeln till huset i åhus :), men idag så blir det tennis me Klara :)

Av Anna - 13 maj 2011 20:42

asså nu börjar jag bli nervös :O , äsch skolan idag var riktigt niiice :) , iaf So:n om man räknar bort alla utom Bettan :) , kemin var med jäkligt nice där emma och jag tävlade :)   (funderar om vi räknas som emo nu ?) sen bussen till immeln , och sen vara lite med wathanya och sen hem och fortsätta förbredningen inför konfan :) , men nu blir det att kolla ffiillmm :)

Av Anna - 7 maj 2011 23:39

ingen kommentar nu att jag klagar ... för jag tvingar er inte att läsa :) hhöhö :)

1 jag e sjukt trött , men ja orkar inte gå och lägga mig

2 tandavärk , sjukt jobbigt

3 fortfarande svin ont efter frätandet på handen

4 hunden luktar skunk

5 ska upp dö tidigt imorrn :O

6  har 2 fett stora blåsor på lilltårna efter conversen "/ ,


men jag hade iallafall sjukt kul idag :)

Av Anna - 5 maj 2011 18:22

konfa klänningen och skorna :)      

Av Anna - 4 maj 2011 15:58

tisdagen , var typ helt vanlig skoldag , fast svenkan kollade vi på film , och hemkunskapen hade vi kockduell , och efter skolan så skulle man till tandläkaren :O , sjuk läskigt , iaf han började borra när bedövningen inte hade börjat verka - sjukt ont , se till konfrmatione och spela övainför konfermationen, först var jag en bölande kvinna sen , skulle vi köra lifehouse. så dom delade ut roller oh vilken fick huvudrollen ? jag ? ! förstår inte riktigt hur det gick till menmen ,,, kommer nog gå när filippa är min gud :). men sen körde vi -älska dina fiende. det var riktigt skit kul ! :) , sen hem :)

4/4 gick upp 6 oh duschade sen så stack man till skolan :) vid lunch piano , haha gud vad sköjj asså :) , sen hände inte så mkt mer , hemma nu och letar efter en väldigt speciell sak <3

Presentation


Hej, jag är en 17 årig tjej från Kristianstad som älskar att fotografera. På bloggen kommer jag lägga upp massa bilder men även skriva om min vardag.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards