annibanni

Alla inlägg under oktober 2011

Av Anna - 30 oktober 2011 14:28

hej, är hos kusinerna och har det trevligt i det dåliga vädret :) , tänkte lägga upp lite roliga och gamla bilder :)      

Av Anna - 29 oktober 2011 12:53

fredagen var man i åhus sen var jag oxå hos Lisa , riktigt skojj (L)

idag väckte mamma mig vid 10 sen åkte vi och handlade sen vidare hem , nu blir det och städa

för ikväll kommer kusinerna :) sen ska jag med dom hem tills tisdag :)

ska bli riktigt skojj :)

Av Anna - 26 oktober 2011 17:17

ja fick typ massa övningar och ska dit igen nästa onsdag med mamma :) , men iaf dagen idag var ganska seg då jg mådde jätte dåligt ... men blev bättre på eftermiddagen :) , så nu ikväll blir det att njuta av att vara hemma:)

Av Anna - 24 oktober 2011 20:49

skolan gick på som vanligt... fast wathanya var ikke där :( , sen typ hem till farmor och bo och sen till broby för träning ... riktigt skojj :)

Av Anna - 23 oktober 2011 09:02

ja haft kalas hela helgen då brodern har fyllt 18 :) väldigt trevligt . sen idag så blir det match borta mot... hmm vet ej ,,, iaf samling kvart i elva .. sen ikväll plugg typ :)  

Av Anna - 18 oktober 2011 15:46

en vanlig tisdag klockan ringer klockan 6  som alla andra tisdagar detta år, jo för det e dags för skolan ... ja . den gick på som vanlig fast utan wathanya :( ,, sen nu är man hemma och städar rummmet. ikväll blir det träning :)

 

Av Anna - 17 oktober 2011 21:04

idag började skoldagen med engelska oh fortsatte sedan med lång svenska ) , sen var man hos Syon... Segt... sen fysik och sen engelska ... efter det lunch... sen tyska och sist So , där man kollde fiilm... sen hem till farmor och käka pannkakor.. och sen till broby för träning :) , skojj , sen idag fick man även tiden till röntgen... en torsdag klocka 8 :O jodå , men imorrn så blir det gnska chill anyway :)  

Av Anna - 16 oktober 2011 13:10

Fredag: skolan var helt okej .. sen bussen till kristianstad där man träffade Lisa , skojj köpte dock inget :) , sen ner till åhus :) även det nya knäskyddet hade kommit :) ... sen kom lisa till mig oh så käkade och flummade vi :) , sen på lördagen så var jag hos Lisa och dom hade tyyp släkt kalas :) , men de var trevligt :) , sen hem och spendera kvällen med föräldrarna :) , och idag så var vi på Eko och bromölla möbelaffär :) , sen träning klockan 4 :)

Presentation


Hej, jag är en 17 årig tjej från Kristianstad som älskar att fotografera. På bloggen kommer jag lägga upp massa bilder men även skriva om min vardag.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards