annibanni

Alla inlägg under maj 2013

Av Anna - 31 maj 2013 22:27

Ååh vad frustrerande det var innan idag då vi satt 1,5 timme på svenskan och skrev novellanalys som jag skulle lämna in. Sen för att bli klar så var jag tvungen att vara kvar efter skolan, vara det att det jag hade skrivit på lektionen hade försvunnit, precis allt! Så jag fick skriva om hela skiten. Men nu är jag färdig med allt , tror jag. Så ... Nej faaan. Kom på nu att jag har psykologi också!!! Röv !!!! Det ska vara inne på tisdagen så då har jag bara måndagen på mig !!! Mög !!! Skit samma, det löser sig säkert , får sova på saken. Godnatt :)

Av Anna - 31 maj 2013 07:04

Började dagen med att försova mig 20 minuter, väldigt smidigt. Hann i stort sett med allt ändå, dock blev frukosten lidande så får köpa något efter svenskan. Bussen gick 0655 så hann med den precis. Så nu sitter man och filosoferar i hopp om det roligt liv. Nej skämt o sido, bussen är framme vid halv i stan så då blir det rehab för hela slanten .

Av Anna - 30 maj 2013 23:13

Ja då var min i Åhus efter en lång och trevlig dag som har spenderats med Rebecca, vi har handlat inför Taize och även varit på Taizeträff i knislinge, det börjar närma sig nu det ska bli så sjukt kul :)

Av Anna - 30 maj 2013 23:13

Ja då var min i Åhus efter en lång och trevlig dag som har spenderats med Rebecca, vi har handlat inför Taize och även varit på Taizeträff i knislinge, det börjar närma sig nu det ska bli så sjukt kul :)

Av Anna - 29 maj 2013 22:13

Har varit i näsby och tränat, gick dock inte lika bra då jag hade känningar i knät, men iaf innan jag bröt så kom mitt andra knä in i en duell så det blev knä mot knä, gjorde riktigt ont, men sen bara inser jag herregud, jag fick just ont i andra knät av handbollspelande, så jag blev överlycklig inombords ! Låter kanske sjukt men kan ni tänka er? Antagligen inte men det känns skitbra på något sätt ändå :)

Av Anna - 29 maj 2013 14:18

Fick D på mattenationella, ganska sjukt! Då dom mattegenierna i klassen fick E! Detta firar jag med att äta glass :)och ikväll blir det träning i näsby ;)

Av Anna - 29 maj 2013 06:44

Har sovit hela natten som värsta apan, obekvämt när man vaknar upp! Så nu ska jag äta frukost! Har precis duschat! Hinner kanske plugga lite på hälsan och matten innan skolan ? Ett bra sätt att börja är ju att lägga undan telefonen -.-

Av Anna - 28 maj 2013 07:31

Okej , kom i säng vid halv 1 igår! Det känns idag! Nästa gång får det inte gå så med bussen :/, så idag var jag uppe vid kvart över 6 , var dessutom tvungen att tejpa mina fingrar , hade stora köttsår sen blåsorna igår. Iallafall så sitter jag på bussen nu till skolan , första lektionen vi har är gympa sen matte där vi inte kommer göra ett jotas! Och sist vård. Vilket är väldigt roligt :)

Presentation


Hej, jag är en 17 årig tjej från Kristianstad som älskar att fotografera. På bloggen kommer jag lägga upp massa bilder men även skriva om min vardag.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards