annibanni

Alla inlägg under juni 2013

Av Anna - 30 juni 2013 23:31

Hej alla! Tycker det är väldigt roligt att ha en massa besökare fast jag aldrig skriver något längre. Det brors till stor del av det dåliga internet som är i Åhus under beachsoccern , sen måste jag erkänna att jag orkar inte. För jag lever bara livet och umgås med underbara människor. Men till skolan börjar igen så kommer ja nog skriva mer här. Tjingingeling

Av Anna - 26 juni 2013 08:42

Tjena tjena , idag ska jag till Malmö med Sara, ska bli riktigt roligt då jag inte har träffat henne på ett bra tag. :) sen blir det även att åka ner till Åhus och stanna där tills tisdag tror jag :)

Av Anna - 18 juni 2013 23:21

Jag hinner verkligen aldrig skriva här , har fullt upp med att leva mitt liv:) dessutom så fungerar inte internet på sommaren i Åhus :(

Av Anna - 16 juni 2013 22:59

Tjena tjena , nu är det äntligen sommarlov och det är så skönt. Hinner dock inte blogga så mycket men ska göra mitt bästa, har dessutom skaffat snapchat så adda mig-annafridamarie har idag gjort färdigt sista uppgiften till skolan som kanske höjer mitt betyg i psykologi :) så det är riktigt skönt ska bara lämna in den imorgon :) , fast nu ska jag sova . Godnatt

Av Anna - 13 juni 2013 06:33

Ja då var det skolavslutning idag, bortsett från att vi har lektioner på morgonen , men just nu bryr jag mig inte :) , för idag ska bli en riktigt bra dag.

Av Anna - 11 juni 2013 21:39

Har varit en riktigt bra dag idag. Sådana här borde man ha varje dag för då skulle allt vara perfekt. Iaf så var jag och Rebecca i stan på lunchen och det blev inhandlat en del. Denna klänningen som är på bilden, tror jag ska ha den på skolavslutningen , även skorna :) sådana har jag velat ha alltid så kändes det bara då rätt att köpa dom idag. Utöver detta då blev det en långkjol och en bh. Sen fixade vi även allt som vi hade kvar i skolan efter skolan. Så nu är jg verkligen färdig med allt , så himla skönt.

Av Anna - 10 juni 2013 18:55

Nu är jag äntligen hemma från Taize, det har varit så sjukt underbart , tack alla som gjorde den så bra:)

Av Anna - 2 juni 2013 13:36

Tjengeling, nu drar jag till Frankrike och kommer hem nästa söndag. Ha det bra!

Presentation


Hej, jag är en 17 årig tjej från Kristianstad som älskar att fotografera. På bloggen kommer jag lägga upp massa bilder men även skriva om min vardag.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards