annibanni

Alla inlägg under november 2010

Av Anna - 19 november 2010 12:12

har verkligen inte varit inne på månader.... menmen upd när jag har tid ... har varit mycket med skolan och sådant . menmen idag så var det gympa spelade badminton fett skojj :)) sen fysik fick tbx proven :O sen matte ! även hälsokontroll hos elsa ... har nån konstig syn... men jag ser perfekt !! så nu kommer hon kontakta mina föräldrar osv !!!!!!!!!

aja whatever men nu har jag So och sen ett till pass med So ... sen fysik sista timmen :) sen ikväll MATCH tagga tagga riktigt taggat ! :) möter kristianstad klockan halv 7 :)

:D

Av Anna - 10 november 2010 18:03

har inte pallat eller haft tid att uppdatera... men hinnner nock nu :)

Ons började med Klassråd kollade på någon skum film :)

sen teknik jobbade med anton :) även engelska efter det gjorde lite grammatik oh så... har ju prov imorrn.

sen piano :) vilket man e fett impad när Karin bara börjar spela eine kleine nachtmusik oh massa andra klassiker utan noter !

sen lång SO ganska tråkig sen matte... vilket alla mobbade mig för att ha små fingrar det visade sig även att nickes lillfinger är lika strt som mitt pekfinger ! :O

sen tyska ... fett tråkigt !

men imorrn så drar man till glimåkra med klassen oh curlar :)

Presentation


Hej, jag är en 17 årig tjej från Kristianstad som älskar att fotografera. På bloggen kommer jag lägga upp massa bilder men även skriva om min vardag.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards