annibanni

Alla inlägg under januari 2012

Av Anna - 31 januari 2012 15:06

tisdag : helt random ? ... biologi med vikarie... kan inte säga mer än fail... sen fysikprov gick faktist bra, sen lång rast där Ida Andrea och Wathanya spelade kronan ( aj ) , sen matte där jag och wathanya kollade på Pippi på de sju haven.  även vikarie där så det blev lite facit avskrivningar i slutet så man skulle slippa vara kvar på extratimmen :) , sen lunch och tyska (fyfan för tyska rent ut sagt ) sjukt tråkigt / hemskt / idiotiskt.  sen svenska oxå tråkigt. Sen kvar på So och skriva om Israel Palestina. Nu hemma och bara ta det lugnt :)

Av Anna - 30 januari 2012 17:36

vad tycks om dessa naglar jag målade för jag inte orkar plugga hela dagen :)  

Av Anna - 30 januari 2012 15:38

Du om ni dödar mig ... vem ska då tala om vart skatten finns ? :)

haha grymt citat hehe... men denna dagen innehöll mycket nytt ... t.ex

.. hmm kommer ej på något men iaf :)



Av Anna - 29 januari 2012 19:57

 

1 det är i 2 olika färger :O

2 rött och svart... det ser ej klokt ut

3 det var menat rött hela håret men kolla :O....

Av Anna - 29 januari 2012 17:52

bekräftat gymnasieansökan nu :) puh känns skönt, har även färgat håret rött : ) (blev typ knallött längst upp och sen resten mörkt brun) .. men iaf så har jag även pluggat lite :) har lixom 2 prov denna vecka :O

Av Anna - 26 januari 2012 17:31

tystnaden som uppstår när jag inte kan knäppa upp jackan själv :O haha men dagen var asum bra :) , jag och wathanya är bäst , bara så ni vet.... för vi lyckas med precis allt ...

btw tack wathanya för du alltid knyter mina skor :) , vad skulle jag gjort utan dig ? :)  

Av Anna - 25 januari 2012 17:08

Allt kan ändras på bara några ögonblick . Planerna som är så väl planerade bara försinner. Allt bara suddas ut. Försvinner. För det sätter sina spår. Jag hoppas detta verkligen får det bästa slutet.  

Av Anna - 23 januari 2012 17:58

detta är vad jag har åstadkommit under dom traigaste lektionerna idag ...    har varit en ganska uppochner dag typ , men iaf så blir det u att kolla film eller läsa ? äsch vet ej ...

Presentation


Hej, jag är en 17 årig tjej från Kristianstad som älskar att fotografera. På bloggen kommer jag lägga upp massa bilder men även skriva om min vardag.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards