annibanni

Alla inlägg under juli 2011

Av Anna - 30 juli 2011 14:16

idag gick man upp 7 (sjuk som man är) iaf var sjukt sugen på hallon så pös upp till postlådan där det finns massor och tillbringade 1,5 timme ... där efter vid ca 20 över 9 åkte vi till das town .. investerade en en bikini( svart underdel, randig överdel) ... sen fikade med brodern oh Matilda sen hem . så åkte matilda hem och david hängde med . så kommer dom nog hit ikväll då vi ska grilla :)

btw jag lägger upp bilder på bikinin ikväll :)

Av Anna - 29 juli 2011 21:48

        här är bilder från en asum semester i smögen , var där sen i tisdags , besökte även hunnebostrand ... så gick vi vita leden båda morgnar , det kommer nog bilder därifrån med ... det var även riktigt fint väder alla dagar ... känns ju även strålande att få bättra på brännan när dom där hemma har regn :) , det var även lite roligt att Agnes var i lysekil som ca låg 6 mil från där vi var :) , gick dock inte att träffas :( , men iaf denna semestern var Asum (L)

Av Anna - 26 juli 2011 23:27

har int kunnat blogga alls den senaste veckan ! ... har varit i åhus , och nu imorrn bitti åker vi till Smögen och kommer hem på fredag , igår (måndag) var jag även på Väla med Johääännii :) , sjuk kul , tack för igår :) <3 ,

Av Anna - 21 juli 2011 11:12

        bild 1 ... kan man ha 2 knäskålar på ett knä ? : johanna ? :) ...

bild 2 : vi var med i tidningen .... det var lite skojj ... förrutom bilden :O

bild 3 : äntligen har min underbara cykel kommit :)

bild 4: johannas och min Slush :)

bild 5 : Tove Styrke i kristianstad under kstad dagarana :)



dessa dagarna i åhus med Göinge HKs töser har varit så sjukt roligt :).. tack tjejer :)

Av Anna - 12 juli 2011 08:40

dagen: vaknade halv 9 ? och ska nu äta frukost. sen bär det av till farmor och göra vid hennes trädgård ... och om det e fins väder så solar jag väll  efter det . sen ikväll är det träning.... sen imorrn till åhus :)) och på dagen vara med rebeca :)

Av Anna - 11 juli 2011 18:16

 
Et tu omnia
Numquam ante hoc sensit
Sit tibi cura ut sciam quantum
Amor me tua forma facit caecum
Euelle intra illa moenia animus
Cum ego me opus esse

Cum murmur in aure
Ut vos volo manere
Ut scias me, ne recedam

Av Anna - 11 juli 2011 13:51

ska tatuera denna näär jag e 18 , fast jag ska rita den själv :)  

Av Anna - 11 juli 2011 12:28

  <3

Presentation


Hej, jag är en 17 årig tjej från Kristianstad som älskar att fotografera. På bloggen kommer jag lägga upp massa bilder men även skriva om min vardag.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards