annibanni

Alla inlägg under maj 2012

Av Anna - 26 maj 2012 16:57

sjüüüüükt taggad alltså, kommer bli asum skojj :) håller just nu på att packa , chill , ja men iaf så har jag värsta beslutsångesten över vad jag ska ta med oh inte :/  men som sagt , har inhandlat så man överlever denna vecka i matväg idag :) gött  nej men nu ska jag packa färdigt och försöka hitta den lilla fula mp3 spelaren som ska vara någonstans på mitt rum :)    hoppas iaf inte det blir detta att äta iår

Av Anna - 22 maj 2012 15:22

igår, var så sjukt taggad att träna , jo då åker dit och jag var faktist redan ombytt eftersom jag bytt om hos farmor , men iaf så typ kör jag utfallssteg i kanske 3 minuter ? vad händer sen .... jo då drar jag mitt fucking knä urled :O trodde lixom att det började försvinna med tanke på att jag har byggt upp musklerna kring knäsken ganska bra men , nej tbx på ruta ett , men iaf ... fml

idag så ska jag plugga ... för imorrn blir det nog ändå inte av ....

 


Av Anna - 16 maj 2012 10:00

Varit ute och sprungit-check , kommit med i ferieföretagrna-check , fått höra att min 6 veckors gamla brnnskada inte läker pga att jag var så vältränad- check , duschat-check,

nu ska jag endast plugga , packa, städa rummet och göra vid naglarna :)

 

Av Anna - 13 maj 2012 12:22

   efter att typ varit hos vårdcentralen i 3 veckor så kanske jag slipper det nu:) så gött börjar bli less på det såret som är typ gigantiskt och djupt så det går in tlil vävnaden... yörk... :) men iaf man taggar inför denna vecka som kommer .endast 2 dagar i skolan sen blir det allmänt roliga dagar :) och nästa helg blir det att åka till frankrike, sen så har jag köpt avslutningsklänning det e skönt att ha det fixat :)

Av Anna - 9 maj 2012 19:56

sitter här och funderar på vilken frisyr man ska ha på skolavslutningen , ja vet lite tidigt men här kommer iaf några bilder på alternativ :)12   3    

ja och denna bild tyckte jag bara var lite skojj :)  

Av Anna - 8 maj 2012 18:46

det känns som om sommaren börjar närma sig när man får 2 sommarknäkydd :) var tvungen att lägga upp en bild på ett av dom :) , men iaf nu så ska jag göra något vettigt ( som jag alltid säger men aldrig gör ? ) så kanske städa rummet lite ? , för imorgon blir det in till stan ( som vanligt ) och till sjukgymnasten och sen till Eko med mamma ska faktist bli lite halv skojj :)     

Av Anna - 6 maj 2012 19:59

tyckte denna var lite skojj ....

 

Av Anna - 5 maj 2012 14:56

skönt att man är färdig , har lixom var i immeln i 3 timmar och räffsat , iaf nu ska ja göra vid mina naglar ( i know detta låter så wannabe att göra vid naglarna men ändå) jaja men ikväll vet jag dock inte vad som händer ? :)

jag är faktist lite deprimerad att nästan all min solbränna har gått bort :(

Presentation


Hej, jag är en 17 årig tjej från Kristianstad som älskar att fotografera. På bloggen kommer jag lägga upp massa bilder men även skriva om min vardag.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards