annibanni

Alla inlägg under augusti 2014

Av Anna - 31 augusti 2014 02:32

Tänkte faktiskt ta att uppdatera lite här nu när jag jobbar natt. Vad kan vara roligt att veta då? Kanske att jag är fullt frisk, psykiskt och fysiskt. Jag spelar inte handboll längre, det typ bara rann ut i sanden på något höger. Tror inte att Åhus ens har något lag som jag kan tänkas kunna spela i. För damlaget går jag aldrig till. Inte efter vad tränaren gjorde och vad han orsakade det äckliga svinet(ursäkta mitt språk). Så nu spelar jag fotboll i Gualöv och trivs som fisken i vattnet. Där får man vara med på alla matcher och det finns en stark lagsammanhållning och tränaren är klockren. Visst, vi ligger sist i serien men vi spelar för att ha roligt. Nu går jag även mitt sista år på Milner. Det känns helt underbart samtidigt som det känns lite konstigt att det är vi som tar studenten. När jag sedan har gått ut så ska jag åka till USA som aupair i ett år. Är helt inne på det och har varit det de senaste månaderna. Vad finns det mer att berätta ? Inget som jag kommer på. Släng iväg en kommentar om det skulle vara något. Tjiingeliiing!      

Av Anna - 20 augusti 2014 22:29

       

Presentation


Hej, jag är en 17 årig tjej från Kristianstad som älskar att fotografera. På bloggen kommer jag lägga upp massa bilder men även skriva om min vardag.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards