annibanni

Alla inlägg under april 2011

Av Anna - 30 april 2011 09:18

fredagen igår var grym , för på orienteringen så var jag med rebecca , fast jag fick springa det mesta ! , men sen på biologin kollade vi på en retardad film , sen matten var chill :) So:n kollade film och jobbade med kartor, seen raast pluggade på provet :) , och provet var ganska svårt :), men vi hade Boven så det var lugnt :) tjänadeäven caasch :) , men iaf sen hem och göra 3rätters middag blev ganska så jätte bra :)

Av Anna - 20 april 2011 18:31

fyllde år igår :) fick ett par converse :) och pengar :) , sen in till stan med mamma och handla lite oh käka med moster :) sen hem oh grilla osv :) , idag så har jag vat med johanna väldigt roligt :) , hoppade mest studsmatta :) nu e man hemmaoch packar lite inför skummesöv imorgon :)

Av Anna - 17 april 2011 09:25

torsdag: vi hade först några lektioner sen stack vi ner till konsum och handlade gott:) sen tog vi bussen till hässleholm där vi mötte upp bjärnum och sen tog vi tåget mot stockholm :) väl i stockholm så tog vi sedan tåget mot söderhamn , framme så lev det mest chill , träffade även några coola från Strängnäs :) tillbringade nock nästan hela konferansen med Emme och Tobbe :) , kvällen hade iaf kuddkrig där skåne Segrade :) , på fredagen morgonen blev det att gå upp tidigt och sen frukust vid 8 , sen började konferansen vid 9 :) , blev en föreläsning om att röka vattenpipa och sen var det lunch :) , bowlade även på lunchen riktigt roligt :) sen en föreläsning om självkänsla sen var det mest chill , blev då att duscha och så , sen var det kvällsmat :) tacoos :) mums , satt där med trevligt folk :) , sen tog emmme och tobbe min mobil och spran iväg och då sprang Nora och Emma efter oh så tog en journalist foto precis när dom sprang dä hahaha :)dagen efter : stooor bild i tidningen :) , men sen var det disco riktigt jäkla nice, sen ner vid ån och chilla :) haha fysatan vad kul vi hade :) sen kom Ison och Fille och sjöng,  fick värsta autografen :) , sen gick vi bort och kollade på bio-hur många lingon finns det i världen ? , den var bra :) , sen hem till sovställena och  typ sova vid  3 :( ... bara för vi inte fick dygna ... :( på lördagen så kollade vi på en film om några tobaksfält typ...

sen en annan föreläsare , sen mat , och sen var ju typ hela konferansen slut :O tiden gick så sjukt snabbt ju :( , sen iaf till tågstationen ,,, väldigt svårt att ta "förväl" , sen blev det iallafall fel på tåget det var en möjlig rökbildning under vagn 2 ... vilket gjorde så att vi bblev ca 40 minuter sena vilket gjorde att vi missade det andra tåget till hässleholm :( ... så jag missade mitt eget 15 årskalas ! , men vi fick iallafall 100 kr i matkuponger, gick och åt på streetfood.. men det gick inte att äta :O , sen träffade vi strängnäs igen :) wihooo :) . men det var endast 15 minuter :( . men iallafall till tåget hem så satt jag filippa amanda och sagalin i en dubblasäten :) riktigt trevligt :) , hemma vid huset klockan 11 typ :O . så fick man presenter och så ... gött :) saknar redan alla :)

Av Anna - 10 april 2011 17:55

spelade match idag mot Malmö HK , blev dock förlust men jag gjorde 3 mål !! :) asså jag e överlycklig :) men sen blev det in till stan och spela laserdome :) kul (?)

nu blir det maat :)

Av Anna - 9 april 2011 17:59

dagen haar varit riktigt bra :) har varit hos farmor och farfar och jobbat i deras trädgård och tjänat lite pengar :) , sen em och då var brorsan kompis Matilda här :) hade väldigt trevligt :) och nu blir det in i duschen :)

8/4

Av Anna - 8 april 2011 21:21

hur kommer det sig att jag aldrig hinner blogga ?... jo för 2 prov+2 läxförhör denna vecka iaf ! ... men anyway . endast 3,5 dagar näst vecka sen bär det v till söderhamn med Smart (L) tagga riktig mycket , dagen idag ... gak så extremt fett vanlg !. även matteprov oh jag tror dock jag blir godkänd :).  iallafall åkte hem till Klara efter skolan :) riktigt nice asså :) .. nu  tänkte man dygna :O ... fast jag pallar inte..

förrese var i  staden igår och anlade et par jeans 1 par byxor och nya Kawasakiskor :)

Av Anna - 3 april 2011 10:57

började med att jag gick upp kockan kvart över 7 och duschade sen åkte jag till åhus var där vid 10 tiden :) . sen trodde jag att lägret låg en liten bit bort så gick jag dit ... men så var det ine där... så jag hade för mi att det fanns ett annat läger längre bort... så gick jag... och gick... och gick.... sen visste jag inte var ja var så var deten skog till vänster och då tänkte jag att då kommer jag till campingen men det var ju bara det att det var någon orienterings runda :O... men efter ca en timmes gång kom jag fram till campingen... sen till sist ringde jag dit oh så kom några pilgrimmar och hämtade mig :O). senpå lägret var jag dö hungrig oh då visade det sig att det var krv med stroganoff  :O ... yörk så man startade oh käka Coockie:). men sen gick vi ner till havet och lekte några lekar ... trevligt :). sen fika tror jag . sen 2 timmar extremt långtråkig/tråkig film. menmen sen skulle vi gå igenom jesus sista timmar typ . säger bara ... man ser igenom väldigt bra på en ögonbindel :) . sen typ kvällsmat. och sen någon bön  typ. sen chill oh häng hela kvällen :)

söndagen : blev väckt vid halv 9 ... städa lite snabbt och sen och äta frukust :) men städa det sista och ååka hem :)  somna i bilen :O var drogad :O .

Presentation


Hej, jag är en 17 årig tjej från Kristianstad som älskar att fotografera. På bloggen kommer jag lägga upp massa bilder men även skriva om min vardag.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards