annibanni

Alla inlägg under juni 2011

Av Anna - 30 juni 2011 18:17

har varit i åhus sedan i tisdagskväll ... var på hamnfesten igår....idag schteekte på stranden. och om en timme pyser jag til hällevik för att spendera helgen med Johanna :) och checka in fotboll :)

Av Anna - 27 juni 2011 10:06

asså ! .... åhh jag fattar inte , hur Fan kan man ? .... hur vill man ? ...


åhus imorrn efter träningen ... ,  vara där tills fre?

och det händer något i helgen en jag vet inte vad ! , denna helgen var även suverän (L)

Av Anna - 20 juni 2011 19:07

No, this is not the time or the place for a broken hearted
'Cause this is the end of the rainbow
Where no one can be too sad
No, I don't wanna leave, but I must keep moving ahead
'Cause my life belongs to the other side
Behind the great ocean's waves.


Av Anna - 17 juni 2011 16:24

tagga en sommar i åhus nu (L) måste även träffa Wathanya snart (L) , men (?) .... äsch ... denna sommaren kommer bli som alla andra med vissa människor .

men den kommer även att bli den bästa med dom bästa (L) ,

ikväll kommer kusinen , oh imorrn fisketävling :O , yeah jag "älskar"fisk :) äsch kommer ändå bli roligt :)

Av Anna - 12 juni 2011 21:23

denna helg var man på 2 studenter , fredags hos frida och lördag hos adam :) väldigt trevligt :) , idag så pös man till åhus , var och kollade när lisa spelade match :) gick dock inte så bra , sen packade "vi" :) , och käkade glass :) , så nu ses vi inte på 3 veckor för hon ska på semester :*( buhuu :(

Av Anna - 5 juni 2011 19:44

veckan var sjukt rolig :)

åkte på lördag kvällen vid 5 , så var man där vid 3 på söndgen :) bussresan var riktigt kul :) , var mest på gudstjänster , dom var annorlunda men riktigt trevliga :) , även måndagen(?) tisdagen  lyckades jag stuka foten ... var väldigt lyckat , och på torsdagen åkte vi till Cleny , riktigt skojj :) , sen hem på llördagkvällen efter gudstjänste .... tog iaf lite bilder (L) maten^^ ingen hydare             

Presentation


Hej, jag är en 17 årig tjej från Kristianstad som älskar att fotografera. På bloggen kommer jag lägga upp massa bilder men även skriva om min vardag.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards