annibanni

Alla inlägg under september 2010

Av Anna - 2 september 2010 20:21

odag var en mycket rolig dag. först hade vi engelska ! kul :)

sen hade vi musik hade typ 20 min sen klagade nån på att trummorna lät så läste vi istället och hade musik på eftermiddagen :)). men sen hade vi tyska men var på elevråd. fast otur så kunde jag alla glosorna men skit samma ska göra dom på tis!.

sen gympa var mest med filippa solade oh sådant hade med ont i bakhuvudet! ...

sen lunch . sen musik var roligt :). sen elevensval . självklart skulle jag ha ögonbindel och fille leda mig. som tur vah så såg jag mina fötter anners hade det gått åt skogen .(eller in i skogen haha) men sen hem oh typ sova sen bara chilla..

imorrn e det fredag och det gillas skarpt.  

Av Anna - 1 september 2010 18:25

dagen så väldigt normal ut var mesta dels med filippa:) roligt :)

lunchen var skojj spelade fotboll. sen SnappeSmart möte sista 25 minuterna.

sen när man kom hem så spelade jag och pappa Tennis :) har dock inget skinn på tummen.

imorrn blir väll bara läxa typ om ingen vill hitta på nåt ?  

Ovido - Quiz & Flashcards