annibanni

Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Anna - 20 augusti 2010 21:29

jaha då har skolan börjat och allt. men internet har inte fungerat . det e riktigt gött för då har man inte nördat vid datan :) menmen idag hade vi informerade skolan om SnappeSmart gick bra :) roligt hade vi. sen elevråd osv. sen längtar man till mån för då blir det spex foto med SnappeSmart jag ska vara tönt i rasta med farmors gamla glasögon och toffsar på huvudet och cigg i munnen ( blööörk)

och så på onsdag blir det nog HANDBOLL <3 jag bara älskar det, kan det bli bättre?

fast nuhar man hela helgen framför sig så lets party och ha en trevlig helg allihopa :)  

Av Anna - 20 augusti 2010 21:29

jaha då har skolan börjat och allt. men internet har inte fungerat . det e riktigt gött för då har man inte nördat vid datan :) menmen idag hade vi informerade skolan om SnappeSmart gick bra :) roligt hade vi. sen elevråd osv. sen längtar man till mån för då blir det spex foto med SnappeSmart jag ska vara tönt i rasta med farmors gamla glasögon och toffsar på huvudet och cigg i munnen ( blööörk)

och så på onsdag blir det nog HANDBOLL <3 jag bara älskar det, kan det bli bättre?

fast nuhar man hela helgen framför sig så lets party och ha en trevlig helg allihopa :)  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, jag är en 17 årig tjej från Kristianstad som älskar att fotografera. På bloggen kommer jag lägga upp massa bilder men även skriva om min vardag.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards