annibanni

Direktlänk till inlägg 4 maj 2011

3/5 och 4/5

Av Anna - 4 maj 2011 15:58

tisdagen , var typ helt vanlig skoldag , fast svenkan kollade vi på film , och hemkunskapen hade vi kockduell , och efter skolan så skulle man till tandläkaren :O , sjuk läskigt , iaf han började borra när bedövningen inte hade börjat verka - sjukt ont , se till konfrmatione och spela övainför konfermationen, först var jag en bölande kvinna sen , skulle vi köra lifehouse. så dom delade ut roller oh vilken fick huvudrollen ? jag ? ! förstår inte riktigt hur det gick till menmen ,,, kommer nog gå när filippa är min gud :). men sen körde vi -älska dina fiende. det var riktigt skit kul ! :) , sen hem :)

4/4 gick upp 6 oh duschade sen så stack man till skolan :) vid lunch piano , haha gud vad sköjj asså :) , sen hände inte så mkt mer , hemma nu och letar efter en väldigt speciell sak <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 december 2015 14:13

Hej,märker att jag fortfarande har besökare på denna bloggen. Hänvisar istället till min andra blogg: Nouw.com/annafmnilsson   ...

Av Anna - 26 oktober 2015 10:55

       

Av Anna - 22 oktober 2015 11:39

   

Av Anna - 12 september 2015 09:42


 

Av Anna - 28 augusti 2015 17:58

       

Ovido - Quiz & Flashcards