annibanni

Alla inlägg under juli 2011

Av Anna - 10 juli 2011 15:45

tillbringades i åhus med Lisa (L)... det kommer även bilder på vad vi har gjort och massa annat :) ... vi har iallafall åkt inlines och det slutade ....som det slutade .... Lisa trillar och skadar knät.. jag trillar (absolut inte när jag står still ?) men jag slår mig ikke :) ... var tvungen att vara hemma idag för ska träna beachhandboll :) och så pyser man ner till åhus igen på onsdag morgon :)

Av Anna - 5 juli 2011 11:41


jag bara älskar denna sång (L) iallafall så igår så hade jag en extrmemt underbar dag (L) jag var hos matilda och vi red ... vilket idag kan jag säga att jag har träningsvärk :), vi plockade även svamp och spelade fotboll :) väldt skojj ... varäven ute och sprang på morgonen :) , men iallafall så idag så har jag bara städat och bakat scones och ikväll är det träning :) sen efter de pyser vi til åhus (L) och sen träffa Lisa (L) oh kolla beachfotboll :) 

Presentation


Hej, jag är en 17 årig tjej från Kristianstad som älskar att fotografera. På bloggen kommer jag lägga upp massa bilder men även skriva om min vardag.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards