annibanni

Alla inlägg under november 2011

Av Anna - 16 november 2011 19:26

dagen har faktist varit ganska skojj :) , typ första lektionen var det i datasalen blev ju mycket jobb.... sen gympa så spelade vi basket.  sen Tyska d vi oxå hade vikarie och sen musik vikarie där med :)  sen lunch såkolade man på fairplay sen så typ 20 minuter av framtidståget. sen hämtade mamma mig och så bytte jag om snabbt och tränade. sen käkadde jag och hon i stan oh sen så åkte vi bort till Milner där det var öppet hus :)  



saknar den tiden då denna bilden togs (L)

Av Anna - 14 november 2011 20:40

jadå måndag segt som vanligt.. första matte som var skojj sen svenska som var helt ok :) efter det fysik som rullade på ... sen engelska... ganska chill :) sen lunch typ fisk, sen tyska kollade film och det gjorde vi på So:n med... sen första bussen till stan där man tränade same thing igen ... sen bussen till knislinge oh typ ara där30 minuter och sen till hanaskog med halva lucia gänget :) nu blir det väll att plugga vilket man absolut ikke vil ...

Av Anna - 13 november 2011 08:49

ja typ förväntade mig värsta träningsvärken idag efter springturen igår men nej :))

aja igår var det jätte trevligt:) och idag så ja precis :)

men iaf nu har jag typ ingenting att göra :(  

jag vet jag e ganska random och lägger upp en bild på en orm

Av Anna - 12 november 2011 13:17

här e några skojj bilder :) ...

iaf bakat lussekatter idag typ :)

och varit ute och sprungit ... Aj

ikväll ska man iaf till mormor o morfar och träffa kusinerna med:)  ska blir riktigt skojj :)

       btw det är Ison och Filles autograf :)

Av Anna - 11 november 2011 16:07

här är bilder på luciakandidaterna 2011 ja är nummer 1 så rösta :)     

jaja dom är snea men skitsamma


iaf dagen idag: gick upp 6 en dag då man är ledig... åkte med david in till stan sen vänta på csk till typ 8 sen gick bort till maxi och handlade balsamspray , sen till exercise och byta om och sen sjukgymnastik...triist:( ,sen bussen till knsilinge och träffa kusin :)

Av Anna - 9 november 2011 15:08

ja typ såhär såg skoldagen ut:

morgonen hade vi engelska där gjorde vi typ något arbete om en film . sen gympa typ massa olika :)

efter det tyska ganska chill då man började 10 min senare och även kollade film , sen musik då vi som redan spelat upp fick hål så jag och filippa körde på vår vegetariska stil :) sen lååång lunch och sen elevråd resten av dagen :)

så nu ikväll ska man till stenforsa sen träna lucia :)

Av Anna - 7 november 2011 20:30

typ vaknade vd 5 och knde ikke somn om så man gick upp och minglade typ sen vid kvart i 7 åkte vi till csk så typ mnglade jag och kollade tv typ . sen till röntgen kl kvart över8 . se käka frukost sen til stan oc sitta oc filosofera och en till sjukgymnast  som dock var 20 minuter sen :O , whatever... sen bussen till skolan och så hade man en 30 minuters lektion sen håltimme sista så man pös till farmor o farfar , sen vd kvart i 6 till Luci träningen :)


dagens bästa: Hur gick det på röntgen idag Anna ?

Strålande :)

Av Anna - 6 november 2011 12:51

i torsdag var det träning och efter det blev det bussen till stan sen åkte jag med mamma till åhus där jag har spenderat hela helgen med Lisa , det har varit riktigt skojj :) vi har bowlat varit ute och gått cyklat kollat tv och mest chillat :) men roligt har de varit :) , sen idag så åkte vi hem på morgonen sen åkte vi till Eko där vi handlade lite :) , sen nu r man hemma och typ ska städa rummet men det går ikke så bra :) menmen iaf träning ikväll :) skojj :

)   här  även en bild på Oscar Carlen :)):):):)

Ovido - Quiz & Flashcards