annibanni

Alla inlägg under maj 2012

Av Anna - 4 maj 2012 20:49

Ja istället för att lägga om såret och så , så tejpar dom istället ihop vaden på Vårdcentralen :O kan bara säga att det gjorde så sjukt ont ,  men jaja cool som man är så whinar man inte så överdrivet mycket :) men iaf , en ganska chill dag och efter åkte Jag Ida och wathanya till stan blev att köpa ett par nya skor :) gött dom var faktist ganska coola :) , men nu ska jag göra något annan , tror jag ? :)

Av Anna - 3 maj 2012 19:14

wihoooo , mitt nya knäskydd har kommit :) ... värsta asglad och springer runt och hoppar(under kontrollerade hopp) sen tar jag på mig knäskyddet....

ja det blev ju verkligen jätte bra -.- det kommer inte alls fungera ... skicka tbx det ... nu återstår samma visa ....


Av Anna - 3 maj 2012 17:04

ja iaf känner mig väldigt snygg med bandage runt hela vaden :O jaja iaf jag tänkte ha shorts idag i skolan men nej då , dessutom hade vi håltimme sista lektionen som var hemkunskap gött att sluta vid 1 :) iaf hem till farmor o Bo och sola och sen hem igen och sola ännu mer :) asgött ju . Sen nu ikväll så har jag precis ingenting att göra förrutom att städa rummet ikväll och kolla på handboll , isnt that Asum?  

Av Anna - 1 maj 2012 15:13

gick upp klockan 6 igår för att få ett nytt knäskydd :) , gött iaf men efter sukhusbesöket å åkte jaa tillbaka till åhus och typ chillade , stack sen bort till campinen och hjälpte mormor och morfar med att sätta upp förtältet :) gött fick även lite bränna på det. sen kvällen så umgicks man med Lisa och Sara och Savannah, kul :) , Och idag så har jag endast tagot det chill typ :) ska göra hemkunskapsläxan ikväll och även fiska :)  

Presentation


Hej, jag är en 17 årig tjej från Kristianstad som älskar att fotografera. På bloggen kommer jag lägga upp massa bilder men även skriva om min vardag.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards