annibanni

Alla inlägg under februari 2012

Av Anna - 19 februari 2012 19:18

Åhus vaknade man i :) , typ lite senare än man tänkt sig iaf gick en runda med familjen - David, sen hem och bara låta livet passera , oh ja smälla tån i dörren :O aaah höll typ på att dö :O , äsch men ändå överlevde nätt o jämnt, så nu ska man fortsätta livet passera och sen ja whatever ,  

Av Anna - 17 februari 2012 16:25

Trallallalla snat kommst Das Lisa :) och det ska bli Asum kul att träffa henne och bara leva livet i Davidstorp tonight :) Yeah Yeah right imorrn til Åhus oh Feestaa.... Ne skojja men ändå vara hos Lisa again och bara vara amänt coola, btw är jätte sugen på bananglass :) äsch ikväll blir det iaf tacos :) och nu taggar man även för en hel veckas lov:)

 Bild på mig und Lisa :) tror det var i sommras dagen innan hon skulle konfirmeras :)          

Av Anna - 15 februari 2012 17:38

ja en ganska chill dag och sen vidare in till kstad för lite sjukgymnastik :) asum ? .... Iaf tänker investera sådna här till sommaren :)   , längtar verkligen :)

Av Anna - 13 februari 2012 16:02

, börjar bli trött på teater , känslan av att ge upp kommer oftare :O , Försöker inbilla mig att jag klarar detta, men det börjar avta för kommer jag verkligen klara det ?There's a song that's inside of my soul.
It's the one that I've tried to write over and over again

Lisa Winge (L) min ängel (L)  

Av Anna - 12 februari 2012 08:07

   Hemma :) , skönt sovit borta en hel vecka eftersom resten av familjen åkt skidor i kläppen , så iaf nu måste jag städa rummet , Btw Fml är as förkyld :O , men jag ska ta kragen nu och städa och träna :)

Av Anna - 5 februari 2012 10:03

nej nu skas man ut i snön och känna så man lever :) , bara för jag känner att jag just nu måste börja vänja mig vid min: 100 sake att göra innan jag dör , lista , ja men iaf typ träna idag ( om man får skjuts från knislinge?) äsch btw gtg CS  

Ovido - Quiz & Flashcards