annibanni

Alla inlägg under mars 2013

Av Anna - 17 mars 2013 15:52

Följ mig så följer jag dig

Av Anna - 17 mars 2013 10:40

Ändrade planer, blir att åka till gymmet ikväll istället, hellst av allt vill jag bara ligga på soffan hela dagen pga träningsvärken, men vem blir mer vältränad av det ?

Av Anna - 17 mars 2013 07:22

Herregud mins ljumskar+framsida lår , sjukt! Men känns samtidigt bra :) för jag har fått resultat på rumpan efter 4 veckors hård träning och inget socker :) målet är dock ha magrutor och fast rumpa till sommaren , är en ganska god bit påväg ?

Av Anna - 16 mars 2013 21:44

Ganska snygg om jag får säga det själv , fast jag får vänta lite att använda det , lite kallt nu !

Av Anna - 16 mars 2013 18:49

Imorse gick jag upp och bakade nyttiga scones till frukost :) sen drog mamma pappa och jag till gymmet , dom spinnade och jag hade ingen aning om va jag skulle träna :) , så det slutade med att jag sprang 6km och gick 2 , asså 8 km. Ganska stolt , sen hem och hjälpa mamma lite och sen grilla korv , blev sedan en tupplur , har konstigt nog varit sjukt trött på sista tiden :( , sen nu har jag bakat en nyttig kladdkaka , har dock ingen aning om den är god elr ej :)

Av Anna - 16 mars 2013 06:45

Ja var somsagt igår hos läkaren ang mina ögon, det gick faktist bra , fick ett recept och förklarat vad som ställde till det. Sen fick jag ögondroppar som vidgade pupillen för han skulle kolla ögat när det vilade typ , det var bara det att man nt såg någonting på resten av dagen och man kunde inte vistas i ljus för det bländade en totalt , så jag gick runt med solbrillor . Tackar verkligen att det var sol ute också :) , sen lyckades jag gå in i en stolpe :) hahaha :)

Oj!

Av Anna - 13 mars 2013 07:18

Asså shit, om 2 veckor ska jag vara färdig med mitt knä , då har det gått 6 månader sen operationen , tiden går så extremt snabbt, för 22 veckor sen låg jag på uppvaket med tankarna , mitt knä kommer aldrig gå urled igen, tänk om dom tankarna hade varit sanna, istället så subluxererar mitt knä , jag vet att det är inte lika illa men Detär illa nog. Som det är nu kan jag nt gå tillbaka till handbollen , möjligen med samma ortos som innan men då känns det som om jag är på ruta ett igen , det ända som finns att göra just nu är att träna knämuskulaturen och ha knäskydd. Ända sättet att bli någerlunda smärtfri i framtiden, men om 2 veckor ska jag igenteligen inte kunna kallas knäskadad, det känns som om det är långt till jag är problemfri med mitt knä.

Av Anna - 12 mars 2013 19:04

Vill ha dessa men när kommer jag använda dom ? , Btw isf tar jag utan nitar så kostar dom 400 , åh beslutsångest :0

Presentation


Hej, jag är en 17 årig tjej från Kristianstad som älskar att fotografera. På bloggen kommer jag lägga upp massa bilder men även skriva om min vardag.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards