annibanni

Direktlänk till inlägg 29 juli 2013

Konstigt tycker jag

Av Anna - 29 juli 2013 20:29

Hejsan hejsan, började dagen med att gå upp halv 7, var med död en levande kan jag säga, sedan vidare till Kristianstad för att ta bussen till västerbackar. Var sedan hos mormor och morfar hela dagen tills 3 för att sedan ta bussen hem till Åhus, fast det blev lite ändrade planer då mamma ringer och säger att jag ska kolla saken jag har i knät på ortopeden för att sen ta ut den, första tanken som slår mig är mina håriga ben. Väl där så säger Karin med bekymrad min, detta är verkligen inget stygn, du tror inte dom kan ha glömt något där inne efter operationen ? Självklart inte! Men nu ska vi kontakta Malmö och fråga vad vi ska göra, antagligen finns en lätt förklaring vad det är och en snabb åtgärd. Sen åkte vi hem till Åhus och nu ska jag vara här tills fredag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 december 2015 14:13

Hej,märker att jag fortfarande har besökare på denna bloggen. Hänvisar istället till min andra blogg: Nouw.com/annafmnilsson   ...

Av Anna - 26 oktober 2015 10:55

       

Av Anna - 22 oktober 2015 11:39

   

Av Anna - 12 september 2015 09:42


 

Av Anna - 28 augusti 2015 17:58

       

Ovido - Quiz & Flashcards