annibanni

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Anna - 15 januari 2011 12:15

   fredagen spenderades med Filippa och Wathanya :) sen in till stan med Bea . köpte presenter till Mamma . sen hem till Bea och spela monnopol och självklart så vann jag  ^_^:) . sen följde hon med mig hem så sjöng vi singstar. sen åkte hon väll hem vid 10 tiden :)  så hade david fest så var man med lite där :) sen sova vid 12  tiden :) lördag: gick upp halv 9 så skule filippa komma vid 10. men hon mådde inte bra så det blev inställt. så changade planer så man ska inte göra någonting alls idag :O ganska tråkigt...

oh förresten jag har hittat min mobil eller det var mamma som gjorde det men så var den ute i snön och hade blivit överkörd och inte ens en enda repa :) snacka om att jag har skills:)

Ovido - Quiz & Flashcards