annibanni

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Anna - 22 januari 2011 10:17

har inte uppdaterat bloggen på en vecka :O. har lixom ikke hunnit "/.

onsdags: skolan var som vanligt. spelade även piano och jag och filippa fick att vi skulle spela 4 händigt :) sen på kvällen tränade vi. Zumba och styrketräning. sen torsdagen oxå ganska vanliig förrutom att jag upptäckte att jag hade en ny skillz !! jag kunde stå på händer och (h)jula. sen till staden med filippa skojj :) sen hem till henne och kolla på vampyrer suger vilket var fett bäst. sovde över och åkte till skolan på fredagen . hängde ringar osv typ . sen vanlig skola . hem och så kom farmor o farfar o mormor o morfar. mamma fyllde år. gick och la mig tidigt . så nu lördag. händer ingenting :O malmö blev inställt :(

oh förresten så hinner jag nog inte upd så mycket för praoar dessa 2 veckorna :)

Ovido - Quiz & Flashcards