annibanni

Alla inlägg under januari 2012

Av Anna - 22 januari 2012 20:26

Another day, without your smile
Another day, just passes by
But I know how much it means
For you to stay, right here with me
The time we spent apart will make our love goes stronger
But it hurt so bad i can't take it any longer



 

Av Anna - 22 januari 2012 15:11

så sjukt söt han är :O ...   men iaf  blir nu typ att läsa , Värsta flashbacken lixom , Asum ...

Av Anna - 21 januari 2012 14:56

bild på håret som e fixat inför ikväll  

....igår spelade vi match mot kristianstad , förlorade gaaaanska stort , haha ,,, men iaf så fyller mamma år idag så har städat rummet , och fixat håret blir sen att byta om .  .

Av Anna - 20 januari 2012 15:41

ja igår var jag och wahanya på milner och det var super kul :) efter bev det en runda i stan med , invsterade en tsirt och öronhänge, idag var dock ingen super dag ? men man försökertagga match ikväll mt Kstad :) typ första matchen på månader:)

Av Anna - 18 januari 2012 19:15

ja kommer veken få träningsverk efter besöket på Exercise. kan verligen säga att det känns musklerna men iaf så r man ganska stressed out lixom nu pga en sak :O , en iaf idag har det varit ganska skoj i skolan, även kul på elevensval där ispelade trampetthandboll :) Btw en ganska nice bild som man får flashbackar från :)  

Av Anna - 16 januari 2012 16:01

ja har typ inget och göra så lägger upp bilder på snygga tatueringar :) enjooy :)

den första skajag tatuera och den andre funderar jag på att köra i samma stil som den första. den 3dje tyckte jag bara var ganska cool. Texter tycker jag är fint .. men isf ska det vara Latin :) och den längst ner är en Lotus bomma :)

           

Av Anna - 16 januari 2012 15:26

Ja , här är mitt och Wathanyas ämne som vi snackat om halva dagen bara för vi e grymma men iaf så e detta Prio 1 ....

magrutor

vita raka tänder

tjäna bra

snygg/söt

bra klädsmak

stylat hår(men inte för mycket för då blir lite Gay:it)

svarta tjocka glasögon

vältänad

sporta någon manlig sport ..

tror inte jag har glömt någonting nu eller?


Och Han Ska Vara Läkare Med ... Thats it :)<3

Av Anna - 15 januari 2012 19:06

ja städat skrivbordet och kan säga att det aldrig har varit så snyggt. btw funderar på att köpa denna...    ja imorrn taggar man skolan -.-   nu blir det iaf att kolla på Sverige när dom spelar handboll

Presentation


Hej, jag är en 17 årig tjej från Kristianstad som älskar att fotografera. På bloggen kommer jag lägga upp massa bilder men även skriva om min vardag.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards