annibanni

Alla inlägg under januari 2012

Av Anna - 13 januari 2012 17:05

ja som sagt , wathanya var ej i skolan... knät hoppade urled ... fast ikväll taggar vi revy med Luciatjejerna btw denna filmen gjorde min dag :)

Av Anna - 9 januari 2012 21:02

Jahdå idag har ma varit med matilda och vi har ridit :) riktigt skojj :) vi har även spelat spel och gjort massa annat skojj som har varit skojj haha iaf imrrn bli det att gå upp tidigt.....

Usc menejförsig fick gå upp halv 8 idag :O :( men det var värt det :) , men nu ska jag väll fortsätta på HarryPotter boken har typ läst hela 1 och halva2 an på 3 dagar :) <3

 

Av Anna - 8 januari 2012 11:53

      första bilderna är i vårt lekrum när Ebba var liten , och den 3dje är esthers och hennes leksak som hon alltid gick runt ochbet på :)

Av Anna - 7 januari 2012 21:56

sitter här och bara tänker på den underbara tiden tillsammans med Agnes (L) , saknar det så mycket . vilka minnen vi har asså , ingen kommer någonsin att slå dom, speciell inte när vi skrev pensionärernas önskelista eller vi samlade på studsbollar ! :) Alla gånger vi badade i havet och gick och handlade i kiosken. 

minnena är oslagbara(L) Jag älskar dig Agnes (L)

     

Av Anna - 7 januari 2012 18:13

jA ? asum  right ? iaf blir det att äta tacos och läsa harry potter ikväll och även kolla på gladiatorer... men sen blir det nog något filmmarton inatt :)

 

Av Anna - 4 januari 2012 23:13

skrev precis en hel jäkla roman men internet sidan stängdes ner .. blir man irriterad elloor?,,, ja bara för det ska jag sumera det kort nu .... var i Skara igår med Lisa , det var jätte trevligt kom hem vid 1 och sova vid ca 2 ? sen iväg tidigt idag och till stan med johanna och inhandla lite skojj saker :) , nu blir det att lägga sig och läsa en gammal hästbok och lyssna på musik (L) tack för allt btw :)

Av Anna - 2 januari 2012 13:15

ja typ vaknade precis och nu kolla film ,,, sen ut och springa! btw jag e hungrig ska t och äta snart och ikväll så blir det väll att hitta på något skojj ?...iaf ser fram emot 2011 kan ju bara bli bättre ! :)

      asså bradley james e så snygg ... och verkligen inte på tal om eddie :) , dock har jeremy sumpter ett fint leende :) .... På tal om inget :)

Av Anna - 2 januari 2012 00:55

kan inte mer än älska :)

Presentation


Hej, jag är en 17 årig tjej från Kristianstad som älskar att fotografera. På bloggen kommer jag lägga upp massa bilder men även skriva om min vardag.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards