annibanni

Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av Anna - 5 augusti 2012 09:47

hmm idag hmm , har jag officiellt varit utan kryckor i 2 veckor :) eller igenteligen inte men jag slutade hoppa på ett ben:) om man ska hitta något positivt för idag :) dom hade jag typ tills slutet på gotland vilket var förra fredagen , men ja :) igår var det iaf super kul i stan då jag och sara fick för oss att gå till Naturum , jag har verkligen aldrig varit där :/ och jag förstår varför :) men Sara ville verkligen kolla på Ulrik Munther , tur så hade jag min envisa humör och typ vägrade gå in och betala 120 kr , tur var det för han spelade 2 låtar :) . nej men iallafall idag så blir det nog att kolla på LOTR typ hela dagen , om inte det är fint väder så man kan sola ? , eller nej skojja det var riktigt dåligt väder så nej ! ,

Ovido - Quiz & Flashcards