annibanni

Alla inlägg under april 2013

Av Anna - 10 april 2013 18:35

Nu med ett halvt knäckt knä så intar jag soffläge och kollar på IFK , är fortfarande stolt över att jag klarade matteprovet :)

Av Anna - 9 april 2013 21:07

Känns som om jag har spräckt knäskålen på mitten :0 ,
När jag hoppade av stadsbussen så drog jag i knät mitt i en sådan stång man håller fast sig i ;0 värsta stora blåmärket och på det opererade knät där dom har borrat med ... Smärta på hög nivå :0

Mat

Av Anna - 9 april 2013 13:10

Herregud vad god mat det var i skolan idag , fast igenteligen var det några andra potatisar typ små och massa krydda , men charmy somjag är så fick jag dessa ;)

Av Anna - 9 april 2013 07:36

Först på skolan :) helt dött här :) riktigt skönt , sitter i biblioteket och ska börja plugga nu :)

Av Anna - 8 april 2013 16:19

Efter en intensiv dag så tänker jag göra den mer intensiv , genom ett spinningpass. Herregud , men denna träningsvärken kommer det att kännas , och körde dessutom på riktigt på sjukgymnastiken . Asså mina ben :0. Jaja skönt ändå. Sen måste jag plugga med. Har massa saker som ska vara färdiga till torsdag och nästa vecka.

Av Anna - 8 april 2013 08:59

Hjälp , värsta svåra valet nu :0 operation eller ett år till av sjukgymnastik ?

Av Anna - 7 april 2013 19:57

Intagit soffläge för resten av kvällen ;)

Av Anna - 7 april 2013 16:56

Bakade scones till frukost , riktigt goda blev dom och sen nu har jag precis kommit hem från gymmet , var ett pass som hette body control intens något :) gick nt alls bra då mitt knä inte ville som mig :0börjar verkligen bli trött på det då jag ska vara "färdig" om några veckor :0

Ovido - Quiz & Flashcards