annibanni

Alla inlägg under april 2013

Av Anna - 6 april 2013 22:49

Imorse var jag helt däckad , somnade jätte sent , skyller på jetlag ! Masade mig ändå upp till spinningen , fett jobbigt. Skönt att börja köra igen efter semestern , resten av dagen har gått åt till att försöka skriva talet till svenskan men det blir bara urkasst av det, så nu ska jag istället ta och sova och imorrn träning för hela slanten ;)

Av Anna - 6 april 2013 07:57

Är nu hemma igen från London , telefonen funkade nt alls , något jäkla fel på den , kunde nt ens ta emot sms :0. Men iaf så handlade jag ganska mycket :) dock så har jag alla bilderna på kameran och den är i åhus :(

Av Anna - 1 april 2013 07:33

Sitter just nu i Hässleholm och väntar på tåget :) , ska bli riktigt skönt att åka iväg nu :)

Ovido - Quiz & Flashcards