annibanni

Alla inlägg den 23 maj 2013

Av Anna - 23 maj 2013 16:37

Nu är jag påväg hem från mormor och morfar, blev lite ändrade planer. Men funkade perfekt ändå. Hann dessutom inte med stan. För jag och Johanna körde intervaller på IP :) sen sprang vi hem till henne och så stekte vi ägg. Eller jag gjorde den och hon gjorde annat, sen skulle jag igentligen till stan men tiden blev för knapp för båda, dessutom har knät börjat att kännas av med huggande smärta, har aldrig haft det innan så jag undrar vad det kan vara ?
Nu är jag iaf påväg till träning i knislinge vilket jag är väldigt otaggad på! Men bara att köra ändå!

Av Anna - 23 maj 2013 07:26

Torsdag igen , idag har vi bara psykologi så vi går endast i 1,5 timme, sen ska jag antingen ut och springa eller till stan , för sen ska jag hem till farmor och farfar för att sedan upp och träna core och box på gymmet. Sen måste jag plugga på läkemedel i allt detta också , hur ska detta lösa sig ? Vill helst ha minst ett C på detta provet helst högre.

Ovido - Quiz & Flashcards