annibanni

Direktlänk till inlägg 29 januari 2011

denna veckan:

Av Anna - 29 januari 2011 14:08

har inte haft tid att upd bloggen. men iaf

mån: åkte in till sjukhuset med mamma. sen träffade Christian och Pontus och gick upp till 12 och gick igenom sekretess och sådant. sedan ner till Akuten på studie besök. och sedan lunch som man var med mamma och käkade Pannkakor + o(

sen . gick igen hygien osv sen sluta tidigare:)  så åkte hem med mamma.

Tis: gick upp halv 6 :O sen bytte om och var på avdelningen hela dagen. fick bädda och lite allmänt. och sen 20 min extra lunch så stack bort till maxi och käkade med pappa och hans anställda. sen vid 2 fick jag sluta så gick bort till stan och köpt en Pianobok . sedan kom även viktor och Oscar in så käkade vi och dom köpte Kempa skor :). tog bussen till träningen och var tidiga så fick vänta utanför. men sen så på träningen var jag typ helt drogad :O.

ons: var oxå på avdelningen hela dagen . gjorde ungeför samma som dagen före. fick oxå sluta tidigare idag med :).  så gick bort till gymmet. åkte hem vid 4. sen till knislinge på konFa möte.  ganska tråkigt.

Tors: började senare vid kvart över 8 :) hade studie besök hela dagen och det var jätte skojj och intressant :) jag hade över blodgrupp O- vilken endast 15 % har . vi fick även sluta tidigare idag med :/. så jag gick ner till mamma och kollade på tv.  sedan körde vi bort till maxi och handlade. sedan gick vi bort till arenan och kollade när Argentina mötte tyskland och sen Norge mot Serbien. hem och sova sedan.

fredag: började vid 7 . hade även försovit mig hemma så hade inte ätit frukust elr något :O. men ja var i tid :) så fick göra väldigt mycket idag :)  och slutade även 2 timmar tidigare idag som hela denna veckan. gick bort till pappa sen åkte jag hem med Yvonne.  sen på kvällen åkte vi till Rhodin och kollade på handboll :) . sen spelade vi Wii hela kvällen hade jätte trevligt.

lördag: vaknade vid halv 8 var lite på FB och så sen gick jag och la mig igen . vaknade vid halv 2 då viktor Ringer . men snart iväg oh kolla på bio :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 december 2015 14:13

Hej,märker att jag fortfarande har besökare på denna bloggen. Hänvisar istället till min andra blogg: Nouw.com/annafmnilsson   ...

Av Anna - 26 oktober 2015 10:55

       

Av Anna - 22 oktober 2015 11:39

   

Av Anna - 12 september 2015 09:42


 

Av Anna - 28 augusti 2015 17:58

       

Ovido - Quiz & Flashcards