annibanni

Alla inlägg under januari 2011

Av Anna - 8 januari 2011 18:20

tjenatjena kom precis hem från kristianstad där man var me Liisa :) hade väldigt trevligt köpte faktist inget direkt :) åkte hem med föräldrarna vid 5 tiden . så var hemma vid halv 6 så  direkt börja på salladen och tända alla ljus i köket (vilket tar 30 min) sen snart kommer gäster trevligt :) + jag och Liisa håller på med världens bästa dikt :) <3

Av Anna - 8 januari 2011 11:22

blir kristianstad idag med :) träffa Liisa :) väldigt trevligt . blir att åka hem vid 5 tiden och sen får vi gäster ikväll . sen snart jollovet slut . det e deepri :O. oh förresten måste städa rummet så hinner inte skriva mer innan staden besöks.   

skummeslöv :)

:)

Av Anna - 7 januari 2011 19:58

kom precis hem från kristianstad :) hade skojj :) badade med johanna :) sen baaasta och bubbla :) och efter det kääka glass :)  sen hem och nu så händer inte mkt mer tror ja... ska nock lägga mig tidigt :) siktar på halv 12 ikväll :)

just älskar denna sång :) <3

7/1

Av Anna - 7 januari 2011 13:53

changade planer :) blir att åka till kristianstad med Johanna oh bada :) ska bli trevligt :) anners händer väll inget tror ja :)




David är bäst. //David

Av Anna - 6 januari 2011 20:10

haha sitter typ 24/7 vid datan...hehe nolifer

men kyrkan idag :) trevligt träffade lite folk :)  oh förresten ikväll e det svärdet och spiran :) typ min nya favvoserie men är endast 4 avsnitt, det vara till kvart över 11 och rpå ons och tors så man "får" inte se det nästa vecka :O TYP DEEPRI nu igen !

6/1

Av Anna - 6 januari 2011 12:09

jag e typ ganska deepri nu :O

men väcktes klockan halv 12 för att äta frukust, scoones mums :)

sen händer inget,,,förrutom kyrkan ikväll :O pallar verkligen inte gå men ska ha brödet elr vattnet och det är så damn tråkigt !



Av Anna - 5 januari 2011 17:43

åkte in till stan med Liisa idag :) köpte ganska mycket :) blev en vibrerande mascara, pyjamasbyxor, balsam x2 , och träningsshorts Viita :) och en tröja :)

vi hade ävn väldigt trevligt även bort till sjukan vid halv 3 trodde faktist vi skulle gå vilse :) men eftersom jag har ett sådant extremt lokalsinne så fixade det sig:)

tack för en trevlig dag :)


PS. spände mina glasögon idag och dom blev snea (ända sättet att få dom att sitta bra ) haha seer helt pitt ut men whatever :)

Av Anna - 4 januari 2011 17:53

dagen började att man gick upp vid 10 tiden eller... snoozade till halv 11:) sen upp och duscha :) sen kom johanna E :) spelade lite nintendo och sjöng singstar lörde även 4hjulingen :) sen in så puttar johanna och jag bara trillar baklänges :) haha :)

sen in och sjunga lite singstar och så :) då hade jag även lyckan att trampa på ett öronhänge så hela går rkt in i foten :O haha så jävla ont som sagt... jag e fail :) men sen chillade vi typ och sen åkte hon hem vid halv 5 tiden ?

  

Ovido - Quiz & Flashcards