annibanni

Alla inlägg under maj 2013

Av Anna - 8 maj 2013 22:58

Lagom svullet knä :0

Av Anna - 7 maj 2013 14:59

Dör asså , drog knät urled på gympan idag . Smärtsamt och läraren bara - du ser inte så smärtpåverkad då jag skrattar/ gråter. Slutar iaf med att hon håller en föreläsning för mig om att jag måste träna knät för att jag är för svag i knämuskulaturen. Asså känns bra när jag vet att jag är stark och bara saknar det explosiva. Så nu har jag haltat som en zigenare hela dagen !

Av Anna - 7 maj 2013 09:50

Är något så sjukt sugen på munkar :) förresten tror jag att jag ska baka sådana London cookies som jag typ överdosereade när jag var där , så himla goda

Av Anna - 5 maj 2013 16:30

6 månader sen knäoperationen idag!

Av Anna - 2 maj 2013 16:04

Färdigt med trädgården så jäkla skönt :) fast har zigenaront i knät :0 fuckit asså. Skitsamma, om jag hade lyssnat på knäts signaler så hade jag nog suttit i rullstol pga av smärtan. Så därför ska jag träna både core och box ikväll :) sen blir det att dra till Ungpilgrim :)

Av Anna - 2 maj 2013 09:07

Nu är det endast 12 dagar kvar till återbesöket i Malmö och jag börjar bli nervös, för tänk om det blir en ny operation eller ännu mer rehab ? Dessutom så har något konstigt hänt med knät så det hakar upp sig :0 har ingen aning om varför ?

Ovido - Quiz & Flashcards