annibanni

Alla inlägg den 3 oktober 2013

Av Anna - 3 oktober 2013 20:33

idag har jag inte haft någon lektion alls! men tyvärr visste jag inte det imorse när jag kom till skolan. Helt idiotskt när man tänker efter. Jag hände iallafall med Johanna idag för hon skulle tatuera sig för första gången! det blev riktigt snyggt och jag skulle med vilja ha en tatuering men är väldigt feg när det gäller det, för tänk om jag skulle ångra mig eller motivet blir fel? nej när jag skaffar det så ska jag vara 110% säker ovh tänkt på det i många år för det är inte så jäkla lätt att ångra sig sen. Sen imorgon så har vi en lektion och jag tänker verkligen inte åka in kl halv 7 på morgonen när lektionen börjar 12 och slutar halv 2. Jag får sen vänta tills kvart i 4 för att kunna ta bussen till värestorp där mamma sen hämtar mig. så jag och Wathanya ska fiska på morgonen och på kvällen ska jag sova hos david och matilda. I helgen har jag faktist ingen aning om jag ska till Rebecca eller jag bara ska vara hemma eller hos David eller vad som händer? Hoppas iallafall att den blir super! Just nu har jag kommit över detta med handbollen. Men samtidigt har jag fortfarande lite tankar kvar i huvudet. Varför fick jag börja där från början när han visste att jag var linje? varför lät han mig fortsätta efter första träningarna? hur länge hade han velat ha bort mig för det inte fanns "plats" i laget? antagligen kommer jag aldrig att få veta men jag bryr mig inte just nu. Jag har börjat att prioritera andra saker i mitt liv nu, såsom kompisar att vara med Esther och börja satsa mer på musiken och fotograferandet. Känns helt okej. Nu väntar jag bara på att jag ska få komma ner till malmö och höra vad läkaren säger!  

Ovido - Quiz & Flashcards