annibanni

Alla inlägg den 22 oktober 2013

?

Av Anna - 22 oktober 2013 20:01

Luften har gått ur mig. Jag känner mig helt mållös! Vad ska jag göra? Detta är hemskt! Har aldrig varit med om något sånt här. Jag vet verkligen inte hur jag ska hantera det. Jag är 17 år! Det ska inte sluta såhär! Mitt liv ska inte vara såhär alls. Känner mig vilsen. Detta kommer aldrig att fungera. Jag har alltid varit så stark när det gäller det psykiska men hur allt det kan rasa ner på bara några sekunder. Hur livssynen bara kan ändras. Saker man alltid har priotiterat plötsligt hamnar längst ner. Hur ska jag klara detta?

Av Anna - 22 oktober 2013 09:25

Okej, dom 2 senaste dagarna har jag varit dålig. Behöver inte säga mer än att festen i lördags var väldigt trevlig men urartade för mig ganska rejält. Men skitsamma, idag ska jag till Malmö och är nu riktigt nervös inför vad läkaren kommer säga. Som tur va så hade vi prov precis och det skingrade tankarna lite iaf! Det kändes väldigt bra. Har ju pluggat en del:)

Ovido - Quiz & Flashcards