annibanni

Direktlänk till inlägg 22 oktober 2013

?

Av Anna - 22 oktober 2013 20:01

Luften har gått ur mig. Jag känner mig helt mållös! Vad ska jag göra? Detta är hemskt! Har aldrig varit med om något sånt här. Jag vet verkligen inte hur jag ska hantera det. Jag är 17 år! Det ska inte sluta såhär! Mitt liv ska inte vara såhär alls. Känner mig vilsen. Detta kommer aldrig att fungera. Jag har alltid varit så stark när det gäller det psykiska men hur allt det kan rasa ner på bara några sekunder. Hur livssynen bara kan ändras. Saker man alltid har priotiterat plötsligt hamnar längst ner. Hur ska jag klara detta?

 
 
Ingen bild

itrimletsgo.bloggplatsen.se

22 oktober 2013 20:23

Hej!

Oj, vad är det som har hänt? Styrkekram till dig!

 
Sara - En blogg om psykisk ohälsa

Sara - En blogg om psykisk ohälsa

26 oktober 2013 00:50

Jag ställer, just i denna stund exakt samma fråga. Jag har levt ett liv med alldeles för många motgångar. Jag försöker att ta en dag i taget och fokusera på att göra saker som är roliga.

http://saramodigh.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 december 2015 14:13

Hej,märker att jag fortfarande har besökare på denna bloggen. Hänvisar istället till min andra blogg: Nouw.com/annafmnilsson   ...

Av Anna - 26 oktober 2015 10:55

       

Av Anna - 22 oktober 2015 11:39

   

Av Anna - 12 september 2015 09:42


 

Av Anna - 28 augusti 2015 17:58

       

Ovido - Quiz & Flashcards