annibanni

Alla inlägg under oktober 2013

Av Anna - 18 oktober 2013 17:21

Är så stolt över mig själv! Har kört i "centrala" kristianstad utan några komplikationer idag. Massa rödljus och sådant mög :). Iallafall så var jag inte i skolan eller på den enda lektionen idag för denna bihålsinflammationen tar kål på mig. så jag fick hjälpa mamma att handla till davids fest och det var inte lite det. Har varit hemma nu och vilat och pluggat lite. hoppas iallafall att jag mår bättre imorgon då David ska ha 20 års fest. Är riktigt taggad.  

Av Anna - 17 oktober 2013 19:55

Har inte alls mått bra idag, det har även tillkommit andningsprobem med näsan men det har avtagit nu mot kvällen men värken är värre. Så skulle igentligen till Lisa men fick ställa in det och ligger nu nerbäddad i soffan. Det blir ingen skola för mig imorgon. Men inom en snabbis och hämta samhällsboken då vi har ett stort prov på tisdag. Känner att samhälle är ett sådant ämne som man kan satsa på så vill gärna nå lite högre när det gäller det. Sen hoppas jag att jag verkligen blir frisk till Davids 20 års fest på lördag så man kan partaja lite :)

Av Anna - 16 oktober 2013 16:15

Imorse unnade jag mig faktiskt att snooza till 0605 (vardagslyx) sen körde jag in till stan. Första lektionen hade vi matte typ genomgång och så! Sen lång håltimme, kan säga att där mådde jag inte bra! Lunchen sen i skolan var underbar, köttbullar och potatis och sås. Sen hade vi specialpedagogik och mådde bara sämre så jag åkte hem. Övningskörde då med och det var första gången på en motorväg och på lite "svårare" väg och det gick super. Nu har jag varit hemma några timmar och sovit. Mår fortfarande inte bra! Förhoppningsvis försvinner det snarast. Men antagligen så dras jag med detta ett tag till!

Av Anna - 15 oktober 2013 17:09

Har sådan huvudvärk så det finns inte på kartan! Brukar aldrig ha det men idag verkar vara ett undantag. I skolan idag så hade vi någon mediedag på förmiddagen så vi lyssnade på föreläsare. Det var helt ok. Sen hade vi svenska och skulle haft boksamtal men det hann vi inte med så vi gjorde inget den lektioner heller. Sista lektionen skulle vi haft psykologi men läraren skulle på möte så vi fick göra uppgifter hemma istället. Så det blev en runda på stan istället med Johanna och fixa present till Simon. Nu är jag hemma och sitter i pyjamas i hopp om att huvudvärken skall försvinna!  

Av Anna - 14 oktober 2013 19:52

En vanlig måndag har just nu passerat. Har inte hänt så mycket utöver det normala! Eller jo vi fick tillbaka matteprovet idag och kan säga att det var hur många som helst som inte ens var godkända! Sen tränade jag och Wathanya 2 timmar efter skolan! Imorgon så har jag sovmorgon en hel timme för vi ska iväg med något på samhället så jag sover i Åhus inatt :)

Av Anna - 13 oktober 2013 15:03

Har idag varit och tränat på gymmet och tanken var att man sedan skulle gå en runda med Esther men vädret tillåter det inte. Så istället har jag städat rummet och håller nu på att göra iordning garderoben inför hösten. Funderar även på att färga håret ljusare ikväll ? kan inte riktigt bestämma mig!  

Av Anna - 12 oktober 2013 16:30

Passade på att ta några höstbilder i det fina vädret! Är iallafall mest nöjd med den översta!

       

Av Anna - 12 oktober 2013 10:57

Hej, är ganska trött då jag inte har sovit så mycket inatt för vi har haft filmkväll! Men kan säga att gårdagen var jättebra. Den nya sjukgymnasten var verkligen bra! Fick lite ny energi att börja rehabträna igen! Han sa att det tog ungefär 3-5 månader att bygga upp den muskulatur som jag har förlorat. Låter rimligt. Sen var jag en snabbis i skolan på typ en timmes lektion :) sen körde vi på filmkväll hela gårdagen :) idag så blir det att mest slappa och eventuellt fotografera i det fina vädret :)

Ovido - Quiz & Flashcards